Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@20:35:44 GMT

ورود نرخ دلار بانکی به کانال ۳۴۰۰ تومان

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۴۶۶۱

ورود نرخ دلار بانکی به کانال ۳۴۰۰ تومان

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ همچنین نرخ ۳۰ ارز از جمله دلار نسبت به روز چهارشنبه افزایش و نرخ ۸ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ لیر سوریه نیز ثابت ماند.

هر پوند انگلیس نیز با ۲۰ ریال افزایش نسبت به روز چهارشنبه ۴۵ هزار و ۳۸ ریال و هر یورو با ۲۵۲ ریال رشد ۳۹ هزار و ۹۸۰ ریال ارزش گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس هر فرانک سوئیس ۳۴ هزار و ۸۶۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۱۹۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۲۷۱ ریال، کرون دانمارک ۵ هزار و ۳۷۲ ریال، روپیه هند ۵۲۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۹ هزار و ۲۵۷ ریال، دینار کویت ۱۱۲ هزار و ۴۱۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۲ هزار و ۲۵۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۰ هزار و ۱۵۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۴ هزار و ۳۵۶ ریال، ریال عمان ۸۸ هزار و ۳۵۲ ریال و دلار کانادا ۲۷ هزار و ۲۴۹ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۰۰ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۵۱۷ ریال، روبل روسیه ۵۹۰ ریال، ریال قطر ۹ هزار و ۲۸۰ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۹۰۸ ریال، لیر سوریه ۶۶ ریال، دلار استرالیا ۲۶ هزار و ۶۲۸ ریال، ریال سعودی ۹ هزار و ۶۷ ریال، دینار بحرین ۹۰ هزار و ۱۲۵ ریال، دلار سنگاپور ۲۴ هزار و ۹۳۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۱۷ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۲ هزار و ۶۲۴ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۱۰۹ ریال، دینار لیبی ۲۴ هزار و ۸۱۳ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۱۱۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۰۱هزار و ۸۵۷ ریال، رینگیت مالزی ۸ هزار و ۳۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۲۹ هزار و ۷۷۶ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۷۲ ریال، افغانی افغانستان ۴۹۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۳۸۲ ریال، منات آذربایجان ۲۰ هزار و ۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۸۶۵ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳ هزار و ۳۸۰ ریال ارزشگذاری شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)

عصر ایران ــ معاون علمی رییسی بعد از دو سال گفت ساخت هواپیمای 72 نفره فعلا شدنی نیست. بهار 1401 رییسی از مجموعه هسا در اصفهان بازدید کرد و بعد از آن با هیجان دستور داد سریع هواپیما ساخته شود.

گزارش را این‌جا ببیند

این در حالی است که ساخت هواپیما پیچیدگی‌های خودش را دارد. معاون علمی رییسی گفته تا حالا 500 تا یک میلیون دلار هزینه‌ برای پروژه ساخت هواپیمای 72 نفره صرف شده است. رقم بزرگی که معلوم نیست چه کسی می‌خواهد جوابگوی آن باشد؟ این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هواپیمای باورنکردنی آینده‌نگر با بال حلقه‌ای (+عکس) هواپیمای ایرانی مسافرگیری می کند؟ | مشخصات سیمرغ ؛‌ ساخت ایران

دیگر خبرها

  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات