Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود این که به تازگی مراحل پیش فروش بلیت های جام جهانی 2018 آغاز شده نزدیک به یک و نیم میلیون درخواست به کمیته برگزاری رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، سایت کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه مدعی شد تاکنون بیش از یک و نیم میلیون درخواست برای خرید بلیت‌ این تورنمنت به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال شده که از این جمع 90 هزار نفر خواهان حضور در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین مرحله فروش بلیت‌های جام جهانی 2018 روسیه تا 12 اکتبر (20 مهر 1396) ادامه خواهد داشت. در حال حاضر هواداران فوتبال از سراسر جهان می‌توانند درخواست خرید بلیت‌ها را به فیفا ارائه دهند اما تضمینی برای دریافت بلیت برای آنها وجود ندارد.


طبق قوانین فیفا اگر تعداد درخواست‌های ارائه شده بیش از بلیت‌های موجود باشد قرعه‌کشی صورت خواهد گرفت. هر هواداری تا پیش از روز 25 آبان ماه سال جاری اطلاعاتی درباره وضعیت درخواستی بلیت خود دریافت می‌کند. مرحله دوم فروش بلیت‌های جام جهانی توسط فیفا در روزهای 25 آبان تا 7 آذر ماه سال جاری انجام می‌شود. آخرین مرحله فروش بلیت‌ها نیز از 29 فروردین سال 1397 خواهد بود.

جام جهانی 2018 (روسیه)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر در دور دوم اجرا‌های خود از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ در تئاتر هامون روی صحنه خواهد رفت.  

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت تیوال از جدیدترین پوستر نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» با طراحی مهرداد رضایی رونمایی شد.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولی‌پور، فرزانه سیری و محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، داستان زندگی دو خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان