Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک تحقیق در کشور فرانسه اخیرا نشان داده است که بیش از نیمی از آلمانی ها اسلام را برای کشورشان تهدید می دانند. به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نتایج یک تحقیق در کشور فرانسه اخیرا نشان داده است که بیش از نیمی از آلمانی ها اسلام را برای کشورشان تهدید می دانند. این آمار در آلمان بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت اسلامیک، روزنامه لوفیگارو فرانسه گزارش داده است که بر اساس نتایج نحقیق موسسه Ipsos در فرانسه، بیش از نیمی از آلمانی‌ها اسلام را تهدیدی برای کشور خود می‌بینند. در این تحقیق ۶۳ درصد از شهروندان به این پرسش پاسخ دادند که آیا اسلام برای کشور آنان تهدید است؟

با این آمار ۶۳ درصدی، آلمان ۵ درصد بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا قرار دارد. در این تحقیق کشورهای اروپای شرقی مانند لهستان با ۶۷ درصد، جمهوری چک با ۸۵ درصد و اسلواکی با ۷۸ درصد بالاتر از آلمان قرار دارند و پرتغال و کرواسی با ۳۶ و ۲۹ درصد پایین‌ترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

۵۱ درصد از آلمانی‌ها در این نظرسنجی گفته‌اند که پیامدهای مهاجرت منفی بوده است و چهل و سه درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که آلمان دیگر نباید پناهندگان را بپذیرد. ۷۶ درصد نیز گفته‌اند که این کشور تنها متعهد به پذیرش افرادی است که از جنگ و فقر فرار کرده‌اند. بنابراین مهاجرت بسیاری از اروپایی‌ها را به اسلام مرتبط کرده است.

در این مطالعه مرکز فرانسوی، نظرات در مورد مهاجرت و اسلام در ۲۲ کشور اتحادیه اروپا و همچنین سوئیس، نروژ، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند

دفتر کاپ گفته است که افغانستان در معرض یک «چرخه معیوب درگیری» قرار خواهد گرفت و تغییرات اقلیمی به عنوان یک تهدید چند برابر عمل می‌کند.

نشریه دیپلمات آسیا به نقل از دفتر کاپ اعلام کرد انزوای جهانی افغانستان و ناتوانی طالبان سبب ایجاد نگرانی‌ها مبنی بر گسترش بحران اقلیمی این کشور به منطقه و فراتر از آن شده است.

به گفته این نهاد، یکی از تأتیرات منفی به قدرت رسیدن دوباره طالبان در افغانستان، بازماندن این کشور از نشست‌های جهانی تغییرات اقلیمی، به‌شمول نشست‌های صندوق آب‌وهوای سبز (GCF) است.

بربنیاد این گزارش، افغانستان تنها می‌تواند ۴۰ درصد از برق مورد نیاز خود را تأمین کند که این تولید ناکافی، سبب مودجودیت حدود شش ساعت برق در مراکز صحی کشور شده است.

گفتنی است که افغانستان افزون بر بحران‌ سیاسی و اقتصادی با بحران تغییرات اقلیمی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

کاهش آب‌های زیرزمینی، سرازیرشدن سیلاب‌های ویران‌گر، بالا رفتن درجه حرارت، کاهش بارندگی، باران‌های بی‌موقع و تغییر رطوبت هوا از نشانه‌های تغییر اقلیم در افغانستان خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • ۶۰ درصد غذا های المپیک پاریس «غیرگوشتی» است
  • ۶۰ درصد غذاهای المپیک پاریس «غیرگوشتی» است
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!