Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:31:33 GMT

آموزش ساخت گیف با فتوشاپ

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۸۶۹۵

آموزش ساخت گیف با فتوشاپ


اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها تکنیک آموزش فتوشاپ فوتوشاپ ویدیو

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: آموزش آموزش ساخت گیف با فتوشاپ در این ویدیو و با چند تکنیک ساده نحوه ی ایجاد گیف های اینترنتی از ویدیوها، عکس ها و طرح های گرافیکی را با استفاده از امکانات محیط فتوشاپ یاد می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آموزش تکنیک تبدیل چهره به لوگو در این ویدیو و با چند تکنیک ساده، با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در برنامه ی فتوشاپ و لایه ها و ماسک لایه‌ها نحوه ایجاد و قرار دهی یک لوگو از صورتمان را فرا می‌گیریم. تکنیک استفاده از افکت دود در طراحی در این ویدیو با استفاده از براش‌های متنوع دودی شکل نحوه تبدیل یک عکس به طرحی هنری در فضایی آکنده از دود را در فتوشاپ را یاد می‌گیریم. تبدیل عکس بنا به طرح معماری در این ویدیو و با چند تکنیک ساده، با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در برنامه فتوشاپ، لایه ها و ماسک لایه‌ها و اشیا هوشمند نحوه تبدیل عکس یک بنا به طرح معماری آن را فرا می‌گیریم. آموزش طراحی پوستر فیلم با پرتره در این ویدیو نحوه ساخت یک پوستر فیلم همراه با عکسی دلخواه از صورت خودمان را در محیط فتوشاپ یاد می‌گیریم. این عملیات با استفاده از براش‌های مختلف و تکنیک لایه‌ها انجام می‌پذیرد. اضافه کردن لبخند به صورت در عکس در این ویدیو و با چند تکنیک ساده، با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در فتوشاپ، تکنیک لایه ها و ماسک لایه ها و ابزار وارپ، نحوه تبدیل یک عکس از صورتی بدون لبخند به صورتی خندان را یاد می گیریم. تکنیک سه بعدی‌سازی نوشته‌ها و اشکال در این ویدیوی کوتاه با چند تکنیک کوتاه و ساده، چگونگی سه بعدی سازی نوشته‌ها و اشکال را از طریق تکنیک اکشن و تکرار آن در فتوشاپ یاد می گیریم. تکنیک طراحی براش با طرح برف در این ویدیو با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در برنامه فتوشاپ، لایه ها و براش ها نحوه ی طراحی و استفاده از براش هایی با طرح برف دانه را در فتوشاپ فرا می گیریم. تکنیک تبدیل تصویر صورت به پرتره در این ویدیو و با چند تکنیک ساده نحوه ی تبدیل تصویر ساده‌ای از صورت به یک پرتره ی هنری کمیک-جوهری از طریق تکنیک لایه‌ها و افکت‌های پیش ساخته ی فتوشاپ، نشان داده شده است. 10 کلید میانبر در ویندوز 10 این ویدئو ده عدد از چندین میانبر موجود در ویندوز ده را به شما نشان می دهد که شما می توانید با استفاده از آنها کاربری ویندوز 10 را بسیار ساده تر و سریع تر بکنید. در «تابناک» فرا بگیرید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • دانستنی های جالب در مورد ساخت فنرهای غولپیکر (فیلم)
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود