Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال یوونتوس با غلبه بر لاتزیو فاتح دیدار سوپرجام باشگاه‌های ایتالیا شد و یک جام دیگر به افتخارات خود اضافه کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی

به گزارش «تابناک»، مهدی نصیری که برای دیدن فرزندش به کانادا سفر کرده در  گفت‌وگویی با تلویزیون بی‌بی‌سی در اقدامی شاذ و عجیب خواستار آن شد که اپوزیسیون شکاف بین مصطفی تاج‌زاده و رضا پهلوی را با یک اتحاد پر کند. او مدعی است که پادشاهی مشروطه و جمهوری‌خواهی می‌توانند متحد شوند.اظهارات وی واکنش هایی در پی داشت.

انتقاد ابطحی از مهدی نصیری: توهم مضر است!

در بخشی از یادداشت ابطحی آمده است

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود.
اما هم برای دیروزش وهم برای امروزش توهم مضر است.
نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزوسیونی اش مورد قبول اپوزوسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.
گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود.
خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود ونه تاجزاده علاقمند به همکاری با شاهزاده است.

روزنامه جوان در واکنش به اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور دولت اصلاحات: ابطحی انحراف نصیری را هم تقصیر حاکمیت انداخت!

در قسمتی از یادداشت روزنامه جوان در واکنش به یادداشت ابطحی آمده است

مهدی نصیری، روزنامه‌نگار سابقاً حزب‌اللهی و مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان، چند سالی می‌شود که از مسیر سابق خود برگشته است و اول از اصلاح‌طلب شدن شروع کرد و حالا یکی دو سالی است که یک برانداز کامل شده است.

سید محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس دفتر خاتمی در دوران ریاست جمهوری، مهدی نصیری را چه در سابق که به قول ابطحی «سوپر افراطی حزب‌اللهی» بوده و چه اکنون که «سوپر اپوزیسیون» است، دچار «توهم» دانسته و نوشته «نه بولتن‌نویسی و اظهارنظر‌های تند حزب‌اللهی‌اش در گذشته توانست ریشه اصلاح‌طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی‌اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار می‌گیرد که ۴۰ سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.»

ابطحی البته گویا تغافل کرده که همین سوپر حزب‌اللهی با حکم مدیرمسئول کیهان و زمانی که خاتمی نماینده امام در آن روزنامه بود، سردبیر کیهان شد، یعنی که او هر چه بود، مورد قبول محمد خاتمی، مرشد و مراد ابطحی بود.

کرباسچی: نصیری، زمانی که شاگرد شریعتمداری در کیهان بود هم تعادل نداشت

غلامحسین کرباسچی مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تحلیل مصاحبه‌ی اخیر مهدی نصیری با بی‌بی‌سی گفت: من اصلا ایشان را آدم متعادلی نمی‌دانم که بخواهد طرح و رویکردی بدهد. ایشان یک زمانی شاگرد آقای شریعتمداری در کیهان بود، آنقدر فحاشی و ناسزا به همه اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های محترم از جمله مرحوم آقای هاشمی، آقای خاتمی و همین آقای تاج‌زاده و امثال آقای تاج‌زاده کرد و حالا آدم باید چه روحیه و رویی داشته باشد که حالا با این حد از افراط یک مرتبه این طرف صفحه بیاید.

جواد امام،: اینکه ناگهان اصلاح‌طلبان و پهلوی در کنار هم قرار داده شوند معلوم نیست از قوطی کدام عطاری بیرون آمده

شخصا نمی‌توانم شخصیت چهره‌ای مانند مهدی نصیری را تحلیل کنم و ببینم این اظهارات با چه مبنایی سازگار است. نصیری یک چهره اصولگرای تند و رادیکال است که در رزومه او فعالیت در روزنامه کیهان درج شده است. امروز حسین شریعتمداری وارث دیدگاه‌هایی است که قبلا توسط مهدی نصیری‌ها پایه‌گذاری شده بود. در عین حال مشخص نیست آیا اظهارات نصیری در راستای یک پروژه تعریف شده، مطرح شده یا پای موارد دیگری در میان است.

روزنامه سازندگی نیز با تیتر "توهم اتحاد" به اظهارات مهدی نصیری واکنش نشان داد

در قسمتی از یادداشت روزنامه سازندگی آمده است

درباره خروج "مهدی نصیری" از ایران و سفرش به کانادا و پیشنهاد ناممکنی که برای اتحاد میان جمهوری‌خواهان و سلطنت‌طلبان تجویز کرده که می‌تواند کشور را به سمت رادیکالیسمی خونین سوق دهد

مهدی نصیری، چپ سابقاً انقلابی و سوپر منتقد جمهوری اسلامی که از درون ایران سیاست‌های حکومت را با تندترین ادبیات نقد و به ساختارها حمله می‌کرد طی روزهای گذشته بدون هیچ مشکلی از ایران خارج شد و به اتفاق همسرش برای یک سفر سه ماهه و دیدن فرزند خود به کانادا رفت. 

او در اولین فرصت نیز در گفت‌وگویی با تلویزیون بی‌بی‌سی در اقدامی شاذ و عجیب خواستار آن شد که اپوزیسیون شکاف بین مصطفی تاج‌زاده و رضا پهلوی را با یک اتحاد پر کند. او مدعی است که پادشاهی مشروطه و جمهوری‌خواهی می‌توانند متحد شوند. نصیری از مهندس میرحسین موسوی، مصطفی تاج‌زاده، نرگس محمدی و فائزه هاشمی به ‌عنوان افراد اصلاح‌طلبی نام برد که می‌توانند این جریان جدید را پوشش بدهند و برای رفع مشکلات کشور با سلطنت‌طلبان چاره‌اندیشی کنند.

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان