Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@10:34:44 GMT

سامان از راه نرسیده جای اشکان را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۹۰۴۱

سامان از راه نرسیده جای اشکان را گرفت

اگر کی‌روش بخواهد برابر توگو و روسیه ترکیب تیم ملی در بازی اول جام جهانی را محک زده و از یک هافبک دفاعی استفاده کند، امید ابراهیمی شانس اصلی است. به گزارش جهان نيوز، مرکز قدرت تیم ملی ایران خط هافبک است. تا قبل از بازی با کره جنوبی، قطعا گزینه اصلی پست هافبک دفاعی تیم ملی در جام جهانی سعید عزت اللهی بود اما تیم ملی او را حداقل برای نخستین بازی تیم در جام جهانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌اللهی در تمام بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی – جز بازی آخر مقابل سوریه – در ترکیب حاضر بود و بازی‌های قابل قبول و درخشانی نیز به نمایش گذاشت.در کنار خبر تلخ محرومیت عزت‌اللهی، خبر خوب برای کی‌روش بازگشت امید ابراهیمی بعد از آن مصدومیت طولانی است. اگر کی‌روش بخواهد برابر توگو و روسیه ترکیب تیم ملی در بازی اول جام جهانی را محک زده و از یک هافبک دفاعی استفاده کند، امید ابراهیمی شانس اصلی است اما اگر بنا به استفاده از دو هافبک دفاعی باشد، حاجی صفی هم می‌تواند در کنار او بازی کند.
نفر ذخیره تیم ملی در این پست اکبر ایمانی است. اگر کی‌روش از دو هافبک دفاعی استفاده کند آن وقت تیم ملی از 5 هافبک استفاده خواهد کرد و آن وقت سه هافبک دیگر جلوتر از هافبک‌های دفاعی بازی خواهند کرد. در فهرست تیم ملی احمد عبدا...زاده، مهدی ترابی، وحید امیری و اشکان دژاگه نیز در بخش هجومی حضور دارند. البته با توجه به فهرست بازیکنان به نظر می‌رسد تیم ملی با سه هافبک بازی کند. اشکان دژاگه بازیکن ثابت و کاپیتان تیم ایران است اما اشکان هم به دلیل مصدومیت در این بازی تیم ملی را همراهی نمی‌کند و همین باعث می‌شود تغییرات در بخش هجومی خط هافبک تیم ملی اجتناب ناپذیر باشد. احمد عبد...زاده دیگر بازیکن این پست است اما نکته اینجا است که علیرضا جهانبخش و سامان قدوس نیز توانایی بازی در پست بازیساز و شماره 10 را دارند و البته این احتمال وجود دارد که قدوس جانشین دژاگه شود و در پست مورد علاقه‌اش بازی کند.
حضور قدوس به جای دژاگه می‌تواند ترافیک را در خط حمله کمی کاهش بدهد. قدوس در تیم باشگاهی‌اش اوستر سوند در پست هافبک هجومی بازی می‌کند و البته کی‌روش هم روی او برای بازی در این پست نظر دارد.
منبع: روزنامه ایران ورزشی

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اگر سپاهان با نفراتی مثل شهریار مغانلو، رضا اسدی، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده مقابل پرسپولیس قرار بگیرد،در تیم اوسمار ویرا هم سپاهانی های زیادی حضور دارند که به طور طبیعی از انگیزه‌های زیادی برای بازی فینال گونه چهارشنبه شب برخوردارند. این بازیکنان تقریبا همان نفراتی هستند که گل محمدی آنها را برای پرسپولیس نخواست( به جز مغانلو) و حالا آنها با انگیزه زیاد مقابل تیم سابق قرار می گیرند تا شانس قهرمانی پرسپولیس را کم کنند.

یکی از این نفرات دانیال اسماعیلی‌فر است که چهارشنبه محروم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند اما بازیکنانی چون گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، سروش رفیعی و عیسی آل کثیر هم سابقه بازی در سپاهان را دارند و این آخری همین نیم فصل اول برای تیم رقیب بازی می‌کرد.قطعاً در کنار این نفرات عبدالکریم حسن و اورونوف هم می‌توانند نقش کلیدی در بازی با سپاهان داشته باشند و به پیروزی تیمشان کمک کنند.

پرسپولیس بعد از نمایش پر نوسانی که در اراک ارائه کرد نیاز دارد که در مقابل سپاهان و در فاز دفاعی به مراتب بهتر کار کند. آنها در جام حذفی چهار گل خوردند و اگر قرار باشد مقابل سپاهان هم در خط دفاعی باز بازی کنند بعید است با دست پر از میدان خارج شوند. اتفاقا سپاهان هم نشان داده که در ساختار دفاعی مشکلات زیادی دارد آنجا همچنان خبری از محمد دانشگر نیست و سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان و...باید راه را بر مردان هجومی پرسپولیس ببندند.

رامین رضاییان و شهریار مغانلو که مورد تمجید ویرا قرار گرفته بودند برای این بازی خاص یک دنیا انگیزه دارند. رضاییان می‌خواهد ثابت کند که همچنان بهترین مدافع راست ایران و جایش در پرسپولیس خالی است. شهریار مغانلو هم که با ۱۴ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد، به دنبال عنوان آقای گلی فصل گذشته است و  گولسیانی و کنعانی‌زادگان باید کاملاً مراقب او باشند.

با تمام این اوصاف از کنار انگیزه سپاهانی‌های پرسپولیس هم نباید بی‌تفاوت گذشت. بازیکنی مثل ریگی شاید در ترکیب پرسپولیس کمتر به چشم می‌آید اما از مهره‌های خوب این تیم بوده و سروش رفیعی هم اگر بر خلاف بازی اراک آماده باشد قطعاً می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس محسوب شود. از طرفی عیسی آل کثیر در همین مدت کوتاه توانسته عنوان بهترین گلزن فصل پرسپولیس را به خود اختصاص بدهد و از شهاب زاهدی جلو بزند، عیسی در محوطه جریمه مهاجم کاملاً خطرناکی است و قطعاً مورایس فکری برای مهار او خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!