Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم 12 مهر ماه در روستای محروم صادق آباد بخش مرکزی شهرستان جهرم آغازبه کار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کلینیک خدمات سطح یک و دو دندانپزشکی را بصورت رایگان به گروه های هدف که کودکان و دانش آموزان زیر 14 سال در مناطق محروم ،صعب العبور و عشایری است را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر محمد رحمانیان افزود: از اهداف بعدی ما ارائه خدمات دندانپزشکی به مادران باردار، مادران شیرده و گروه سالمندان است.
وی بیان کرد که 276 میلیون تومان اعتبار برای کلینیک سیار دندانپزشکی اختصاص داده شده است و از آغاز طرح تحول نظام سلامت تا کنون در بخش بهداشت سلامت دهان و دندان در شهرستان جهرم 3 میلیارد تومان هزینه شده است.
رحمانیان با اشاره به فعالیت کاری دندانپزشکان در کلینیک سیار دندان پزشکی گفت: با توجه به جدول کاری و زمان بندی که برای دندان پزشکان در نظر گرفته شده است ، 200 روز کار فعال در سال دارندکه امیدوار هستیم با همکاری دندانپزشکان در حوزه دانشگاه و بخش خصوصی این عدد را به 300 روز کار فعال برسانیم.
18 مرکز روستایی در جهرم دارای یونیت ثابت دندان پزشکی هستند که با افتتاح این کلینیک سیار دندانپزشکی و احتساب یک دستگاه آمبولانس سیار دندانپزشکی موجود از قبل، امکان خدمات رسانی به تمام مناطق محروم شهرستان فراهم شده است.
در حال حاضر 18 دندانپزشک از دانشگاه علوم پزشکی و 2 داوطلب دندانپزشک از بخش خصوصی آماده ارائه خدمت به مردم در مناطق محروم هستند.
جهرم در 186 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
خبرنگار: بهرام بشیری زاده جهرمی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
7369 / 1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل