Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حج و زیارت استان گفت: دفتر موقت کنسولگری عراق در ایلام تا اربعین کار صدور ویزا بصورت انفرادی را انجام می دهد. دانلود /files/fa/news/1396/7/13/1446504_885.mp4

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز از این جملات در مصاحبه شغلی استفاده نکنید

 به گزارش تابناک؛ در دورانی که فناوری بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره‌ی ما شده است، مصاحبه‌های شغلی نیز دست‌خوش تغییراتی شگرف شده‌اند.

امروزه، کارفرمایان به‌دنبال افرادی هستند که نه‌تنها در حوز‌ه‌ی تخصصی خود مهارت دارند، بلکه در فهم و به‌کارگیری فناوری‌های نوین نیز پیشتازند. یکی از موانعی که می‌تواند در مسیر مصاحبه‌های شغلی ایجاد شود، استفاده‌ی نادرست از عبارات و جملات است.

بنابر گزارش CNBC، نولان چرچ، مسئول سابق بخش استخدام‌ گوگل، به تحلیل عباراتی پرداخته است که می‌توانند به‌عنوان خط قرمزهای مصاحبه‌های شغلی تلقی شوند.

این عبارات شامل جملات کلیشه‌ای مانند «من خیلی سخت کار می‌کنم» یا «من کمال‌گرا هستم» می‌شود. این جملات در نگاه اول تعریف و تمجید به نظر می‌رسند، اما در اصل به‌عنوان نقص شخصیت در نظر گرفته می‌شوند؛ انگار که شما کامل هستید و تمایلی برای یادگیری چیزهای جدید ندارید.

به مصاحبه‌کننده‌ی خود بگویید که چه چیزی شما را در مورد موقعیت شغلی جدید هیجان‌زده می‌کند. این نشان می‌دهد شما فردی پرشور هستید و واقعاً به این فرصت‌ شغلی فکر می‌کنید. بپرسید چه مشکلی را می‌توانید برای آن‌ها حل کنید تا در صورت استخدام‌ شدن، خود را برای موفقیت آماده کنید.

درحالی‌که مصاحبه‌کننده در حال صحبت است، برای نشان‌دادن توجه و تأیید سخنان او، سر تکان دهید و لبخند بزنید. این رفتار همچنین اعتمادبه‌نفس و توانایی شما در ارتباط را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، از انتقاد کردن یا صحبت منفی درباره‌ی همکاران یا کارفرمایان سابق خود بپرهیزید چراکه تصویر نامطلوبی از شما ایجاد می‌کند و نشان‌دهنده‌ی عدم توانایی در قبول مسئولیت و کار تیمی است.

 
همچنین از پایان دادن پاسخ‌ها با «نمی‌دانم» بپرهیزید، چراکه می‌تواند در مسیر انتخاب شما اثر منفی بگذارد. حتی اگر در لحظه پاسخی برای سؤال نداشته باشید، نشان دهید که علاقه‌مند به یادگیری آن موضوع و حل مشکلات هستید.

از آنجا که افراد جوان غالباً به‌تازگی کار خود را شروع کرده‌اند، ممکن است تجربه‌ی زیادی نداشته باشند و نتوانند مثال‌های ملموسی از آنچه تجربه کرده‌اند ارائه دهند. در این شرایط گفتن نمی‌دانم اشکالی ندارد، به شرط آنکه بعداً درباره‌ی آن موضوع سؤال بپرسید و خود را مشتاق یادگیری و پیشرفت نشان دهید.

در نهایت مهم است که خود را به‌عنوان فردی نشان دهید که می‌تواند ارزش تیم و سازمان را افزایش دهد. با ارائه‌ی پاسخ‌های صادقانه و مثبت، شانس خود را برای کسب فرصت‌های شغلی بهبود ببخشید.

دیگر خبرها

  • ماه مبارک رمضان در سوریه
  • مصاحبه پر از کنایه شجاعی درباره بازی استقلال
  • جوایز بخش مصاحبه و یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مهر رسید
  • نظر جالب جرارد پیکه؛ ژاوی در بارسلونا خواهد ماند!
  • اخلاق در بازار
  • هرگز از این جملات در مصاحبه شغلی استفاده نکنید
  • حرف‌های ویژه یحیی را کامل ببینید
  • مصاحبه با یک مربی مهدکودک در غزه + فیلم
  • مجوز رسانه‌هایی که نام آنها فرنگی باشد، صادر نمی‌شود
  • آیا پوتین غرب را به جنگ هسته‌ای تهدید کرد؟