Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی‎فرد، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهار کرد: پنجمین همایش سوگواره عاشورائیان شمال خوزستان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و کانون نمایش‌های آئینی سنتی دزفول و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: براساس برنامه اعلام شده، در روز نخست این سوگواره، 23 مهرماه و از ساعت 16:30 نمایش "علی‎اکبر" از دزفول به کارگردانی صادق اکبرنژاد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به صحنه می‎رود.

سعادتی فرد تصریح کرد: در روز دوم این سوگواره، 24 مهرماه ابتدا از ساعت 16:30 تعزیه "قاسم" از دزفول به کارگردانی عبدالمحمد نعناکار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان روی صحنه خواهد رفت و سپس از ساعت 20:30 نیز تعزیه "دختر آفتاب" از مسجدسلیمان به کارگردانی گودرز ظاهری در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول اجرا می گردد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اشاره به روز سوم این سوگواره نیز اذعان داشت: در 25 مهرماه نیز ابتدا از ساعت 16:30 نمایش "کابوس" از دزفول به کارگردانی محمد هنرجو در پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به صحنه می‎رود و سپس از ساعت 20:30 نیز نمایش "عزا در موج" به کارگردانی کاظم شیاعی در مجتمع فرهنگی سینمایی این شهرستان اجرا می‎شود.

وی در ادامه گفت: در روز چهارم 26 مهرماه، از ساعت 16:30 تعزیه "بازار شام" از شوش به کارگرانی احمد زرگوش در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا خواهد شد و در ساعت 20:30 هم تعزیه "متوکل عباسی" از شوش به کارگردانی صادق اسماعیلی در مجتمع فرهنگی سینمایی به صحنه خواهد رفت.

نادر سعادتی فرد اظهار داشت: در روز پایانی نیز 27 مهرماه، نمایش‎های "برنگاه ابلیس" به کارگردانی رضا چوپان ‌و "اشک خورشید"‌ به کارگردانی مهدی پورشعبان هر دو از آبادان به ترتیب در ساعت‎های 19:30 و 20:30 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول اجرا خواهند شد.

وی افزود: مراسم اختتام سوگواره نیز جمعه (28 مهرماه 96) از ساعت 16 در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر