Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:35:38 GMT

همدلی مسئولان حلقه مفقوده در سفر های وزرا به سبزوار

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۰۰۷۵

همیشه حضور مسئولان سطح بالای کشوری در یک شهرستان می تواند سرمنشا اتفاقات خوب و ثمر بخشی باشد ،چرا که صرف این حضور می تواند با مطرح شدن مشکلات حوزه کاری مسئول مربوطه بدون واسطه و بادیدن مشکلات موجود از نزدیک توسط مسئول روند بررسی و رفع آنها سرعت پیدا کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار همیشه حضور مسئولان سطح بالای کشوری در یک شهرستان می تواند سرمنشا اتفاقات خوب و ثمر بخشی باشد ،چرا که صرف این حضور می تواند با مطرح شدن مشکلات حوزه کاری مسئول مربوطه بدون واسطه و بادیدن مشکلات موجود از نزدیک توسط مسئول روند بررسی و رفع آنها سرعت پیدا کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر سفر وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به سبزوارکه پس از شهرستانهای کاشمر و تربت حیدریه مستثنی از این موضوع نخواهد بود و با توجه به مشکلات موجود در این حوزه می تواند روند حل مشکلات را سریع تر به نتیجه برساند.

اما موضوعی که بی شک در حل مشکلات تاثیر گذار تر خواهد بودوفاق و همدلی مسئولان سبزوار دربرخورد با مسئولان کشوری و همچنین مطرح کردن مشکلات به گونه ای که این همدلی امتیاز مثبتی شود برای حل مشکلات موجود .

متاسفانه چندی است که این روند همدلی در بین مسولان سبزواری دیده نمی شود و این موضوع در رفتار و گفتار آنها به خوبی مشاهده می شود ،همزمان با انتشار خبر سفر وزیر کار به سبزوار پیام هاو عکس هایی در کانال های تلگرامی هر کدام از نمایندگان سبزوار انتشار پیدا می کند که گویا درصدد القای این موضوع به مخاطب هستند که وزیر با تلاش و دعوت انها به این سفر آمده است.

دیدن این رفتار برای بار اول نیست که از نمایندگان و مسولان سبزوار سرمی زند و هرکدام سعی کرده اند تا تنها تلاش خود را منشا یی برای حل مشکلات مختلف سبزوار بدانند.

این اختلافات به حدی است که یکی از نمایندگان در آخرین نشت خبری خود بر این موضوع صحه گذاشته و از مخالفت برخی مسئولین برای ارسال نامه های درخواست به مسولان و وزرا با امضای هردو نماینده ودیگر مسئولان مربوط خبر داد.

چندی قبل نیز نامه یکی از نمایندگان به فرماندار در موضوع حادثه قنات و کم کاری وی با انتشار وسیع در سانه ها این موضوع را تایید کرد، هرچند علی رغم انکار مسئولین در سخن رفتار آنها گویا این اختلافات است، اختلافاتی که بدون شک ثمری برای شهرنداشته و بیشتر سبب عقب نگه داشته شدن شهر در زمانی است که شهرهای دیگر به سرعت به روند رو به جلو خود ادامه می دهند.

هرچه هست آمدن مسئولانی در سطح وزیر به شهرستان در صورت رویه وحدت می تواند مشکلات را زود ر و بهتر به نتیجه مثبت برساند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است