Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@20:49:19 GMT

وسایل نقلیه توقیفی ترخیص می شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۰۶۱۹

وسایل نقلیه توقیفی ترخیص می شوند

صراط: سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در کلیه مراکز درمانی این نیرو در سراسر کشور خبرداد.
به گزارش ایرنا، سردار سعید منتظرالمهدی از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته ناجا خبرداد و گفت: مالکان وسایل نقلیه ای که به علت تخلفات رانندگی توقیف شدند و شکایت قضائی ندارند؛ پس از پرداخت جریمه و ارائه مدارک به مراکز ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی کشور ادامه داد: ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در دو روز از هفته ناجا در کلیه مراکز درمانی نیروی انتظامی سراسر کشور انجام می شود.
سردار منتظرالمهدی گفت: افزایش ساعت کار مراکز پلیس +10، صدور گذرنامه در کمتر از 24 ساعت و تحویل به مراکز پست در صورت تکمیل بودن مدارک و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا در 670 کلانتری در سطح کشور از جمله مواردی است که همکاران من در هفته نیروی انتظامی به آن اهتمام می ورزند.
سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: هفته نیروی انتظامی (14تا 21مهر ماه )با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه از جمعه 14 مهرماه با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی و همزمان فرماندهان انتظامی استان ها در سراسر کشور پیش از خطبه های نمازجمعه آغاز و در پنج شنبه (هفته آینده)ضمن حضور در بهشت زهرا به منظور تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی ( ره) و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا پایان می یابد.
وی ادامه داد: ارائه خدمات مضاعف به شهروندان، اعلام گزارش یک ساله از عملکرد پلیس به مردمان خوب و عزیزمان به جهت افزایش اعتماد و جلب سرمایه های بی بدیل اجتماعی و مشارکت های مردمی در انجام و فرجام بهینه بی شمار ماموریت های پلیس، گفتمان اصلی هفته نیروی انتظامی است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

امتداد - معاون دادستان مرکز استان لرستان دستور داد رفع توقیف وسایل نقلیه از پارکینگ، مشروط به احراز بیمه نامه معتبر شخص ثالث باشد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طبق قانون بیمه شخص ثالث، کلیه دارندگان وسایل نقلیه زمینی مکلفند بیمه نامه شخص ثالث معتبر تهیه کنند و در صورت نداشتن بیمه نامه، توسط پلیس راهور و راه توقیف خواهند شد.

 

 

 بر اساس دستور معاون دادستان استان لرستان در اجرای مواد ۲ و ۴۲ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ ، در صورت توقیف وسایل نقلیه موتوری(خودرو و موتورسیکلت)، رفع توقیف و خروج از پارکینگ مشروط به احراز دارا بودن بیمه نامه معتبر شخص ثالث وسیله نقلیه خواهد بود.

لازم به ذکر است دستور معاون دادستان مرکز استان به نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه اعلام شده است.

این دستور متعاقب مکاتبه و پیگیری صندوق تامین خسارت های بدنی شعبه استان لرستان به دادگستری کل استان صادر شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث