Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه از نمایشگاه بین المللی دامداری شهر کلرمون فران فرانسه بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، هیات ایرانی در فرودگاه شهر کلرمون مورد استقبال رسمی هانری ناله (وزیر اسبق کشاورزی فرانسه که از سوی وزیر فعلی کشاورزی فرانسه برای مدیریت کمیته کشاورزی ایران و فرانسه منصوب شده است)، استاندار منطقه و نماینده مجلس ملی فرانسه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر جهاد کشاورزی در نخستین بخش سفر خود به فرانسه در همایش بین المللی دامداری شرکت و از غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بازدید کرد.
حجتی سپس با روسای شرکت های خصوصی ایرانی که در زمینه دامداری فعال هستند، دیدار و درخصوص مسائل مختلف به گفت وگو پرداخت.
همچنین ابوالقاسم دلفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس وزیر جهاد کشاورزی را در این همایش بین المللی همراهی می کند.
وزیر جهاد کشاورزی روز جمعه به همراه وزیر کشاورزی فرانسه در دومین کمیسیون کشاورزی مشترک جمهوری اسلامی ایران و فرانسه شرکت خواهند کرد.
شبد**9122** انتشار دهنده: مهدی نعمتی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران از حضور فعال این شرکت در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، یداله شهریاری گفت: با توجه به اهمیت رویداد بزرگ نمایشگاه صنعت نفت، اقدام‌های مختلفی به‌منظور معرفی دستاوردها و اقدام‌های این شرکت در نمایشگاه انجام شده است. در این زمینه افزون بر بازدید مدیرعامل و مدیران این شرکت از غرفه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، نشست‌های متعددی با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات موردنیاز صنعت نفت دریایی ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با همکاری واحد پژوهش و فناوری و امور قراردادها، ۶ تفاهم‌نامه و قرارداد در حوزه‌های گوناگون با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور ازجمله پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علم و صنعت ایران و... با حضور رسانه‌ها امضا خواهد شد.

به‌گفته رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، رونمایی از سه دستاورد مهم حوزه صنعت نفت دریایی ایران از دیگر برنامه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نمایشگاه بیست‌وهشتم است. بر این اساس، مته حفاری الماسه بدنه ماتریسی که برای نخستین بار در ایران با حمایت و راهبری این شرکت از سوی یک شرکت داخلی طراحی و ساخته شده است، در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. همچنین، رونمایی از پروژه پژوهشی بومی‌سازی دانش فنی و تولید بار اول ماده بیولوژیکی امحاکننده لکه‌های نفتی دریایی و پروژه مشاوره محیط‌زیستی، مطالعات و برنامه عملیاتی - اجرایی توسعه زیست‌بوم‌های مرجانی جزیره خارک از دیگر برنامه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نمایشگاه صنعت نفت است.

شهریاری گفت: با توجه به اینکه حوزه فعالیت این شرکت در جزایر و سکوهای بهره‌برداری خلیج‌فارس است، برنامه‌ریزی لازم به‌منظور برقراری ارتباط زنده تصویری با سکوهای نفتی رشادت، ابوذر و بهرگانسر انجام شده و مسئولان این سکوها، توضیحات لازم را به مدیران و مراجعه‌کنندگان ارائه خواهند داد.

یداله شهریاری در پایان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه محل تعامل شرکت‌های توانمند داخلی در عرصه تأمین نیازمندی‌های صنعت نفت دریایی کشور باشد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار