Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@22:16:19 GMT

۱۲۵ زندانی اردوگاه فشافویه به مرخصی رفتند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۱۸۳۸

۱۲۵ زندانی اردوگاه فشافویه به مرخصی رفتند

تعداد ۱۲۵ زندانی اردوگاه فشافویه به مناسبت دهه اول محرم و جهت شرکت در مراسم عزاداری به مرخصی رفتند. به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی فشافویه، شمس زارع مدیر اردوگاه از اعطای مرخصی به ۱۲۵ نفر از مددجویان اردوگاه به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) خبر داد و گفت: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها و بر اساس آیین نامه و بخشنامه های موجود در خصوص ایام محرم و با تلاش و بررسی های صورت گرفته در واحد قضایی اردوگاه به ۱۲۵ نفر از مددجویان واجد شرایط جهت حضور در ایام محرم و شرکت در مراسم عزاداری این دهه مرخصی اعطا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان در جریان دربی اصفهان، محرم نویدکیا را روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

علی‌رغم اینکه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیمه‌دوم موفق شد روی اشتباه خط‌دفاعی ذوب‌آهن صاحب یک ضربه پنالتی شده و شهریار مغانلو که خودش پنالتی را گرفته بود با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرده و گل اول بازی را برای سپاهان به‌ثمر برساند، شعارهای هواداران این تیم علیه کادر فنی و مدیریتی ادامه پیدا کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان از محرم نویدکیا اسم بردند و نام سرمربی سابق و اسطوره‌شان را صدا زدند، هواداران سپاهان در بازی قبلی این تیم مقابل نساجی مازندران هم شعارهایی از این دست سر داده بودند و در دیدار امروز تیم‌شان هم به شعارهای منفی‌شان ادامه دادند.

کد خبر 745571

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟