Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری سومین روز شهادت امام حسین(ع) در شهر مبارکه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مبارکه نا؛ مراسم عزاداری سومین روز شهادت امام حسین(ع) عصر دیروز سه شنبه، در شهر مبارکه برگزار شد.

این مراسم عزاداری با حضور مسئولان شهرستان و مردم مبارکه برپا شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با برگزاری مراسم داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» که ساعاتی به طول انجامید، برگزیدگان این دوره جشنواره انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» حدود ۷۰۰ عکس با موضوعات پروژه ملی فیبرنوری، توسعه ارتباطات در مناطق روستایی، ارتقای خدمات پستی و پست بانک درمناطق روستایی و شهری، تولیدکنندگان محصولات و تجهیزات فناورانه و مخابراتی ایرانی، اینترنت کودک و نوجوان و فضای مجازی و تاثیر آن بر زندگی شهری و روستایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 پس از بررسی هیأت داوران در نهایت ۶۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد که در بخش تک عکس ۳ اثر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و دو اثر نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش مجموعه عکس نیز داوران ۲ مجموعه عکس را شایسته تقدیر دانستند.

فرهاد سلیمانی، حسن غفاری و روح الله وحدتی داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» را برعهده داشتند. بر اساس همین گزارش، دومین دوره این جشنواره در سال گذشته به منظور بازنمایی توسعه سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و دستاورد‌های آن برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • چرا مردم کوفه بیعت خود را شکستند؟/ تطمیع و تهدید عامل شهادت سفیر امام حسین(ع)
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم