Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان ملل پنجشنبه شب نام ائتلاف سعودی ضد یمنی متشکل از کشورهای عربستان و امارات و چند کشور عربی دیگر را در لیست سیاه خود قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان ملل نام «ائتلاف سعودی» را به دلیل ارتکاب جنایت علیه کودکان یمنی در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ملل پنجشنبه شب نام ائتلاف سعودی ضد یمنی متشکل از کشورهای عربستان و امارات و چند کشور عربی دیگر را در لیست سیاه خود قرار داده است.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد سازمان ملل نام ائتلاف سعودی را به دلیل کشته و زخمی شدن 638 کودک یمنی در حملات ائتلاف و حمله به ده ها مدارس و بیمارستان ها در سال 2016 در لیست سیاه خود درج کرده است.

قرار گرفتن نام ائتلاف سعودی در لیست سیاه سازمان ملل مربوط به گزارش سالانه سازمان ملل درباره کشتار کودکان یمنی است.این گزارش سالانه را آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل پنجشنبه شب تقدیم شورای امنیت کرد.

خبرگزاری رویترز روز سه شنبه گذشته خبر داده بود سازمان ملل نام ائتلاف سعودی را در «پیش نویس» لیست سیاه خود قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره میزان ویرانی‌های به بار آمده در غزه، گفت که سازمان ملل متحد زمان باسازی غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند.

به گزارش فارس، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگویی که در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، خواستار حل و فصل کامل مسئله فلسطینیان شد.

وزیر خارجه عربستان سعودی ابتدا اشاره کرد که سازمان ملل متحد بازسازی نوار غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند و سپس گفت که باید برای وضعیت فلسطینیان راهکار کاملی ارائه شود.

یک کارشناس ارشد سازمان ملل متحد نیز اخیرا اعلام کرد فرایند آواربرداری و خنثی‌سازی بمب‌های منفجرنشده در غزه حدود ۱۴ سال به طول می‌انجامد.

فیصل بن فرحان در ادامه اضافه کرد که نمی‌توان وضعیت فلسطینیان در کرانه باختری را نادیده گرفت و برای تشکیل کشور فلسطین فرایندی معتبر و بدون‌بازگشت نیاز است.

او همچنین گفت که ریاض و واشنگتن عملا به تکمیل توافق‌هایی دوجانبه که دقیقا به آن اشاره نکرد، نزدیک شده‌اند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود