Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شرکت پست کرمانشاه گفت: یک میلیون رکورد کد پستی شهری و روستایی در استان به‌هنگام‌سازی شده است.

حمیدرضا فتاح در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: طرح مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان‌دستگاهی اماکن که از طرحهای کلان ملی به شمار می‌رود به عنوان یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از سوی هیئت دولت به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح با متولی‌گری شرکت پست که نقش کلیدی در تولید و نگهداری نشانی مکانها و کدهای پستی و تنها دارنده گواهینامه بین‌المللی آدرس استاندارد از اتحادیه جهانی پستی در کشور است و مشارکت 9 سازمان و نهاد دیگر انجام و در قالب سه بخش کد پستی، پروژه مدیریت نشانی مکان محور و سامانه مدیریت یکپارچه املاک دنبال می‌شود.

فتاح به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در راستای تحقق این طرح اقتصاد مقاومتی توسط پست استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ایجاد کارگروه استانی طرح G-NAF و برگزاری جلسات مستمر با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی در استانداری، تأیید ساختار نشانی استاندارد با بهره‌گیری از پژوهش‌های انجام شده و پالایش اطلاعات نشانی بانک اطلاعات کد پستی 10 رقمی از اقدامات انجام شده است.

وی افزود: به‌هنگام‌سازی 100 درصد کد پستی شهری و 165 درصد روستایی، به‌هنگام‌سازی یک میلیون رکورد کد پستی شامل 275 هزار شهری و 235 هزار روستایی، و پایان عملیات تعیین مختصات جغرافیایی ساختمانها در نقاط شهری به تعداد 316 هزار رکورد از دیگر اقدامات انجام شده در راستای این طرح اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل شرکت پست استان کرمانشاه درباره بازآفرینی چهره پست استان گفت: تجهیز شبکه توزیع پستی، یکسان‌سازی چهره وسایل حمل و نقل و تابلوهای سردر دفاتر پستی و استانداردسازی تجهیزات واحدهای پستی از مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا است.

انتهای پیام/

R41380/P1015135/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه امسال، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده تعداد ۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بود و بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور ثبت شده است.

ململی اضافه کرد: در ماموریت‌های انجام شده با کمک نیرو‌های آتش نشان خوشبختانه ۱۱۲ نفر نجات یافتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآورشد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق در ماه گذشته حضور داشتند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متاسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

وی گفت: رعایت توصیه‌های ایمنی در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر است لذا توصیه می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های کارشناسان توجه کرده و نسبت به قطع کردن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل اقدام کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: همچنین داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر در هنگام بارندگی
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان