Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@22:26:12 GMT

تجمع سپره‌گذاران موسسه افضل توس در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۳۵۶۶

جمعی از سپرده گذاران موسسه افضل توس در دو راهی یوسف آباد تهران تجمع اعتراض آمیز برپا کردند. آفتاب‌‌نیوز : حدود 30 نفر از سپرده گذاران موسسه افضل توس با برپایی این تجمع اعتراض آمیز خواهان دریافت سپرده خود شدند.
به گزارش آفتاب‌نیوز، یکی از این تجمع کنندگان در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بیش از یکسال است که مبلغ یک میلیارد ریال در موسسه افضل توس سپرده گذاری کردم که با توجه به مشکلات مالی این موسسه اعتباری بانک مرکزی سپرده های ما را به بانک آینده منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سپرده گذار ادامه داد: حدود 3 ماه از انتقال سپرده های ما از موسسه افضل توس به بانک آینده می گذرد اما مسئولان بانک آینده از آزادسازی سپرده هایمان خودداری می کنند.
همچنین یکی از مسئولان شعبه بانک آینده در دوراهی یوسف آباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تجمع کنندگان از قبل سپرده هایی در موسسه افضل توس داشتند که با تصمیم بانک مرکزی رفع مشکلات سپرده گذاران این موسسعه به بانک آینده واگذار شده است.
وی بیان کرد: از لحاظ قانونی و تشریفات ادارای نمی توان نسبت به تسویه حساب سپرده گذاران موسسه افضل توس اقدامی انجام داد چرا که هنوز مجوز واگذاری سپرده گذاران به بانک آینده داده نشده است.
این مسئول بانک ابراز امیدواری کرد که با طی شدن تشریفات اداری مشکل سپرده گذاران موسسه افضل توس مرتفع شود.
وی خاطرنشان کرد: تجمع امروز اصلا ربطی به سپرده گذاران بانک آینده ندارد و بانک آینده با تمام قوت و قدرت در خدمت مردم است و با تصمیم بانک مرکزی بانک آینده نسبت به رفع مشکلات سپرده گذاران موسسه افضل توس اقدام خواهد کرد.
همچنین جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری و منحله افضل توس 28 شهریور امسال در مقابل سرپرستی بانک آینده در بلوار سجاد مشهد مقدس تجمع کرده بودند.
بانک آینده بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس را بر عهده گرفته است.
هفته گذشته وضعیت همه سپرده‌ها و مشخصات سپرده‌گذاران این تعاونی بررسی شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم

آب‌انبارها در گذشته به منظور ذخیره آب شرب و غیرشرب در فصول خشک و کم‌باران و به عنوان مهمترین منبع تامین آب مورد استفاده قرار می گرفت.

آب انباری در جنب زورخانه گردفرامرز شهر یزد وجود دارد که به حال خود رها شده و نیاز به بازسازی و مرمت دارد، اما این موضوع مهم به فراموشی سپرده شده است.

شهروندخبرنگار ما این مشکل را به تصویر کشید و درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - یزد

بیشتر بخوانید:

وقتی بازسازی قنات روستای زازرم علیا به فراموشی سپرده شد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • بازداشت زنی که مرد مُرده را به بانک آورد!
  • وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده