Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمام داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی 1396 شرکت کرده، دعوت به مصاحبه شده و در جلسه مصاحبه حاضر بوده‌اند، می‌توانند واحدهای دانشگاهی مجری رشته گرایشی را که در مصاحبه آن شرکت کرده‌اند، در استان محل انجام فرآیند مصاحبه انتخاب کنند. آفتاب‌‌نیوز : مهلت ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 امشب پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا،‌ داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا ساعت 24 امروز فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و داوطلبان ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند.
بر اساس این گزارش،‌ تمام داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی 1396 شرکت کرده، دعوت به مصاحبه شده و در جلسه مصاحبه حاضر بوده‌اند، می‌توانند واحدهای دانشگاهی مجری رشته گرایشی را که در مصاحبه آن شرکت کرده‌اند، در استان محل انجام فرآیند مصاحبه انتخاب کنند.
لازم به ذکر است،‌ داوطلبان برای این منظور می‌توانند از راهنمای موجود در سامانه به منظور اطلاع از رشته/محل‌هایی که مجاز به انتخاب آنها هستند، بهره‌برداری کنند. داوطلبان در این مرحله از تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب حداکثر 20 رشته/محل از میان 1378 رشته/محل ارائه‌شده خواهند بود.
همچنین تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد 96 که مطابق کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند متناسب با کد رشته امتحانی که درآن شرکت کرده‌اند، به انتخاب حداکثر 100 رشته محل دانشگاهی از میان 6588 رشته/محل ارائه‌شده اقدام کنند. امکان ویرایش رشته/محل‌های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت‌نام برای داوطلبان فراهم است.
اسامی پذیرفته‌شدگان هفته سوم مهر ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند بعد از اعلام نتایج مطابق زمان‌بندی اعلام شده جهت ثبت نام به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.
ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی 96 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 10 روز سه‌شنبه، 11 مهر ماه جاری آغاز شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری