Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:35:17 GMT

سد چناره در شهرستان چرداول ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۴۰۴۴

سد چناره در شهرستان چرداول ساخته می شود

ایلام-نماینده مردم ایلام ، مهران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و سیروان در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار ساخت سد چناره از محل منابع بانک توسعه اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال میرزایی در دیار جمعی از مردم شهرستان چرداول اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های منابع آبی این شهرستان ساخت سد چناره از خواسته های همیشگی مردم این منطقه بوده که تاکنون محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قبلا قرار بود از طریق فاینانس این سد اجرا شود که امکان ان فراهم نشد ولی با رایزنی های صورت گرفته قرار است این سد از محل منابع بانک توسعه اسلامی ساخته شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی این سد در سال ۲۰۱۷ آغاز شود و با توجه به منابع مالی بانک توسعه اسلامی ساخت ان با سرعت بیشتری دنبال شود.

میرزایی با انتقاد از عدم تخصیص سهمیه آب از محل سد کرخه برای ۴ ایستگاه پمپاژ آب در شهرستان های سیروان و چرداول گفت: با رایزنی های صورت گرفته تکمیل ایستگاه پمپاژ داجیوند - کهره جزو طرح کرخه قرار گرفت و مشکلی برای تکمیل و تامین منابع مالی آن وجود ندارد و تلاش می کنیم سه پمپاژ دیگر نیز زیر مجموعه طرح کرخه قرار بگیرد.

وی همچنین تلاش برای ارتقا بخش هلیلان به شهرستان و دهستان آسمان آباد به بخشداری را از برنامه های مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ذکر کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به موافقت وزارت نفت و نیرو با ساخت مجتمع پتروشیمی در هلیلان اضافه کرد: امیدواریم با جذب سرمایه گذار بزودی شاهد راه اندازی این واحد صنعتی باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهدای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سالن شهدای فرهنگی خورموج برگزار شد گفت: شهرستان دشتی شهرستان علم و ادب و فرهنگ و قرآن است و ایثار و شهادت همواره از جایگاه ویژه‌ای در این شهرستان برخوردار بوده است.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: مردم شهرستان دشتی در عرصه دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشتند و نیز در عرصه‌مبارزه مستقیم با آمریکا سردارانی فداکار از این شهرستان حضور داشتند و نام دشتی در حوزه‌های دفاع، ایثار و شهادت نامی پرآوازه است.

وی شهرستان دشتی را شهرستانی قرآنی دانست و گفت: آموزه‌های قرآنی موجب تقویت روحیه ایثارگری در سطح شهرستان بوده است.

وی اضافه کرد: نام ده سردار رشید شهرستان دشتی و چهارده شهید جاویدالاثر بر تارک این شهرستان می‌درخشد.

وی آوازه شهرستان دشتی را در دفاع از نظام و انقلاب سرآمد دانست و گفت: اولین شهید دانش آموز، اولین شهید پاسدار، اولین شهید روحانی، اولین شهید ترور و اولین شهید دفاع مقدس در سطح استان از شهرستان دشتی بوده‌اند.

وی گفت: مجموعه فرمانداری و مدیران شهرستان با تعامل سازنده با امام جمعه شهرستان در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه خدمت رسانی شایسته به مردم گام برمی‌دارد.

وی خواستار مساعدت ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت تهیه و ساخت مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی جهت معرفی آنان در عرصه‌های بین المللی شد.

کد خبر 6082061

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟