Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون سوارکاری می‌گوید عضویت در فدراسیون جهانی اسب‌دوانی بیش از یک میلیارد تومان در سال برای فدراسیون هزینه دارد ولی برای این که اسب‌های تولید ایران بتوانند در مسابقه‌های جهانی شرکت کنند چاره‌ای جز عضویت در فدراسیون جهانی اسب‌دوانی وجود ندارد.

مسعود خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عضویت ایران در فدراسیون جهانی اسب‌دوانی اظهار کرد: ما بعد از یک سال دوندگی توانستیم در این فدراسیون عضو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر طبق اساسنامه باید یک سال عضو رسمی بدون حق رای می‌بودیم. چند روز پیش مجمع عمومی این فدراسیون برگزار و اعلام شد که مدت یک سال عضویت بدون حق رای ما به پایان رسیده و به عضو دائم با حق رای تغییر وضعیت دادیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون سوارکاری تا به حال عضو فدراسیون جهانی اسب‌دوانی نبوده است؟ گفت: این موضوع را باید از دوستان قبلی که در فدراسیون بوده‌اند سوال کنید. البته عضویت در فدراسیون جهانی یک سری الزامات دارد که تا این الزامات توسط فدراسیون داخلی رعایت نشود نمی‌توان به عضویت فدراسیون جهانی درآمد.

رییس فدراسیون سوارکاری خاطرنشان کرد: در این زمینه باید کتاب تبارنامه اسب تروبرد ایران تهیه می‌شد و آزمایش‌های دوپینگ بر اساس پروتکل‌های فدراسیون جهانی باشد. انجام این اقدامات هزینه‌های را نیز در بر دارد. به عنوان مثال انجام آزمایش‌های دوپینگ در آزمایشگاه‌های رسمی و مورد تایید فدراسیون جهانی بیش از یک میلیارد تومان در سال برای فدراسیون هزینه دارد.

او درباره این که چرا مدیریت‌های قبلی این اقدامات را انجام ندادند؟ بیان کرد: به هر حال آن‌ها نتوانستند و شاید شرایط فدراسیون و وضعیت بودجه به صورتی نبوده که بتوانند این کار را انجام دهند.

خلیلی در پایان با اشاره به نتایج عضویت ایران در فدراسیون جهانی اسب‌دوانی توضیح داد: اسب‌های ما باید بتوانند در بیرون از کشور بدوند و اسب‌های خارجی باید بتوانند در داخل کشور بدوند. عضویت ما در فدراسیون جهانی و پیروی از یک سری پروتکل‌های بین‌المللی این اجازه را به ما می‌دهد. ما نمی‌توانیم برای خودمان قانونی داشته باشیم و فقط آن را رعایت کنم. در این صورت هیچ وقت به اسب‌های ما اجازه داده نمی‌شود که در بیرون از کشور بدوند. در حال حاضر و برای اولین‌بار یک اسب عرب تولید ایران به نام "گنج بیت" در ایرلند زیر نظر یک مربی بسیار خوب ایرلندی آموزش می‌بیند تا بتواند در مسابقه‌های بین‌المللی فرانسه شرکت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج به همراه اعضای هیات رییس فدراسیون فوتبال عصر امروز شنبه با حضور در وزارت ورزش با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

گزارش اقدامات صورت گرفته برای حضور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ فصل آینده قهرمانان آسیا و مسایل و اتقاقات روز فوتبال از جمله محورهای این نشست خواهد بود.

کد خبر 6083537

دیگر خبرها

  • هجمه محمود عباس به آمریکا
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • تصویر جهانی دولت جمهوری اسلامی ایران ؛ کشوری عزتمند است
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک