Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برای سومین سال متوالی شاهد کاهش آمار سرقت‌ها و افزایش کشفیات در این زمینه در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان اللهی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت: همگان شاهد و ناظر هستند که نیروی انتظامی بی وقفه در همه صحنه ها حضور دارد و با تمام وجود در خدمت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظم و امنیت موجود جز با تلاش و ایثارگری -که در بخش بخش نیروی انتظامی ساری و جاری است- محقق نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه آحاد مختلف جامعه بر این امر واقفند که آنچه روزانه مشاهده می کنند، گوشه ای از ماموریت های نیروی انتظامی است.

وی افزود: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، نیروی انتظامی از دیدگاه مردم جزو سازمان های برتر در ارائه خدمات معرفی شده است.

امان الهی با بیان اینکه می دانیم نواقص و کاستی ها در ناجا فراوان است، گفت: اما همواره بین ایده آل ها و توقعات با واقعیات و امکانات موجود فاصله بسیار است.

وی افزود: افرادی که درک درستی از مسائل دارند، می دانند و می بینند که پایه و چارچوب در نیروی انتظامی به خوبی برنامه ریزی شده و تلاش حداکثری برای آرامش و امنیت مردم شریف استان در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اعمال قانون هایی که در سطح جامعه صورت می گیرد، بسیار کمتر از خطاهای رخ داده است و در بسیاری از موارد تذکر لسانی داده می شود.

وی یادآور شد: اگر نقصی در کار ماموران پلیس است، عمدی نیست و در تلاش هستیم از طریق دستگاه های نظارتی این نواقص را به حداقل برسانیم.

امان الهی تاکید و خاطرنشان کرد: اگر امروز برای سومین سال متوالی شاهد کاهش وقوع سرقت ها و افزایش کشفیات هستیم، به واسطه نجابت مردم و تلاش گسترده نیروهای انتظامی در استان است.

وی با تاکید بر اینکه مجرمان، گروه کوچکی از جامعه هستند گفت: این افراد به دلایل متعدد در این مسیر قرار گرفته اند و موجب رنجش و نگرانی بخش اعظمی از جامعه شده اند، اما نیروی انتظامی بی وقفه در تلاش است که با استفاده از امکانات موجود و اختیارات قانونی مانع از ارتکاب جرم توسط این گروه شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: آموزش می تواند مردم را در مقابل بسیاری از آسیب ها ایمن کند و مانع بروز یک جرم و حتی یک فاجعه شود، لذا دستگاه های مرتبط باید آموزش را جدی بگیرند. نیز انتظامی نیز در مقوله «آموزش همگانی» فعالیت های گسترده ای را انجام داده و کماکان این موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: مشارکت همگانی پس از آموزش بسیار حائز اهمیت است. چرا که از ابتدای خلقت همه چیز مهیا نبوده و همه انسان ها از رفتار یکدیگر راضی نبوده اند و آنچه که مربوط به باری تعالی است درست و تنظیم شده عمل می کند و مابقی اعمال در حوزه رفتاری است. لذا افراد باید با اعمالی سنجیده و در کنار هم برای رسیدن به جامعه ای مطلوب و در حد انتظار حرکت کنند.

امان الهی در پایان گفت: ما در نیروی انتظامی استان کرمانشاه به عنوان سربازان نظام با تمام توان و ظرفیت و نیز پشتیبانی و حمایت مردم شریف استان در تلاش هستیم که وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش موضوع جهت شناسایی عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور مأموران فرماندهی انتظامی کرخه قرارگرفت.

فرمانده انتظامی کرخه تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان کرخه با تسلط اطلاعاتی توانستند محل اختفاء سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ داراب نیا گفت: از متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی متعلق به مالباختگان، کشف وضبط شد. متهمان نیز در تحقیقات پلیس به چندفقره سرقت معترف وپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903429

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته‌ای!
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان