Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- کيسا بايبوري دختر کماندار ايران روز جمعه نخستين مدال رده نوجوانان رقابت هاي قهرماني جهان در آرژانتين را ضرب کرد که رنگ اين نشان برنزي است.

به گزارش ايرنا از فدراسيون تيراندازي باکمان؛ اين رقابت ها از 11مهر ماه در آرژانتين آغاز شد که کمانداران ايران در رده سني نوجوانان در دو بخش ريکرو و کامپوند به مصاف حريفان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در آخرين روز اين رقابت ها کيسا با يبوردي براي اولين بار ايران را در رده نوجوانان صاحب مدال جهاني کرد .
بايبوردي در اين رقابت ها براي رسيدن به مدال برنز اين ابتدا کمانداري از روسيه را با امتياز 138 بر 137 شکست داد و سپس مقابل سوگند رحماني هم تيمي خود که با امتياز 128 مساوي کرد در تير طلايي پيروز ميدان شد.
وي در ادامه براي راه يابي به مرحله نيمه نهايي کماندار مکزيکي را هم با امتياز 140 بر 139 شکست داد و براي رسيدن به فينال مقابل حريفي از کانادا در ديداري نزديک با امتياز 135بر 137 نتيجه را واگذار کرد.
اين کماندار نوجوان ايران در نيمه نهايي براي کسب مدال برنز مقابل ورزشکار مکزيکي قرار گرفت که در نهايت با امتياز 142 بر 141 براي اولين بار در رده نوجوانان صاحب مدال جهاني شد.
همچنين بهاره رضايي ديگر دختر کماندار ايران نيز که تا مرحله يک هشتم برابر حريفاني از انگليس و استراليا به پيروزي دست يافته بود اما برابر نماينده مکزيک باخت و از دور رقابت ها حذف شد.
کمانداران دختر و پسر نوجوان کشورمان امروز براي کسب سهميه المپيک در رشته ريکرو مقابل حريفان قرار مي گيرند.
اين مسابقات هر دو سال يکبار برگزار مي شود و اهميت اين دوره کسب سهميه براي المپيک 2018 آرژانتين است.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9250*1436*خبرنگار:گلي سفيدزاده*داود پورصحت*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال این کشور در زمین گرانادا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند.

کسب سه امتیاز این بازی باعث شد که آنها با ۷۶ امتیاز از ۲۶ بازی همچنان در صدر جدول بمانند و اختلاف امتیازشان با رئال مادرید که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها بود به ۱۵ امتیاز برسد و به این ترتیب در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این پنجمین فصل متوالی است که تیم زنان بارسلونا موفق می‌شود در رقابت‌های داخلی اسپانیا به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تعداد قهرمانی‌هایش را به عدد ۹ برساند. اتلتیک با پنج، لوانته با چهار و اتلتیکو مادرید هم با چهار قهرمانی پس از آنها قرار دارند.

این تیم حالا آماده است تا در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی لیون به میدان برود و انتظار می‌رود که بتواند این جام ارزشمند را هم بار دیگر از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی