Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: با توجه به تحولات صورت گرفته، جمهوری اسلامی ایران ازامن ترین کشورهای منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین اظهارداشت: امنیت موجود در کشورمان به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربازان گمنام امام زمان و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و اقتدار نیروهای مسلح، امنیت کامل در مرزهای کشورمان برقرار است.
وی دفاع از حق و مظلومان عالم را از رویکردهای اساسی نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: دفاع از تمام مظلومان جهان از اصول خدشه ناپذیر نظام اسلامی است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی شود.
وی وجود با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از نعمت های بزرگ الهی برای ملت ایران توصیف کرد و با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی اضافه کرد که با درایت رهبری و برخورد قاطع ایشان، تمام دسیسه های بدخواهان این نظام الهی خنثی و در نطفه خفته شده است.
امام جمعه قصرشیرین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به مسئولان تذکر داده اند که آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده و نیست و نمونه عینی آن را در بحث پرونده هسته ای مشاهده کرده ایم.
حجت الاسلام ملکی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تمام معادلات جهانی پیش بینی درستی دارند و موضع گیری های ایشان در موضوع های مختلف حکیمانه است و دشمنان نیز به درایت رهبری اعتراف کرده اند.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی **انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، امروز چهارشنبه - پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ - و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم