Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@15:22:08 GMT

بزرگداشت عباس کیارستمی در جشنواره فیلم بیروت

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۶۶۴۲

بزرگداشت عباس کیارستمی در جشنواره فیلم بیروت

در بیستمین جشنواره فیلم بیروت که در کشور لبنان در حال برگزاری است، بزرگداشتی برای زنده‌یاد عباس کیارستمی با حضور فرزند این کارگردان و تعدای از همکارانش برگزار می‌شود. به گزارش جهان نيوز، بیستمین جشنواره فیلم بیروت از ۱۲ تا ۲۰ مهر ماه در کشور لبنان در حال برگزاری است و برنامه بزرگداشت عباس کیارستمی را نیز با حضور احمد کیارستمی، همایون ارشادی، طوفان گرکانی (همراه و مترجم عباس کیارستمی)، علی ملکی (دستیار عباس کیارستمی و سرپرست جلوه‌های بصری دو فیلم ۲۴ فریم و منو خونه ببر)، انسیه ملکی (سرپرست صداگذاری دو فیلم ۲۴ فریم و منو خونه ببر) و چارلز گیلیبرت (از شرکت سی جی سینما و تهیه کننده ۲۴ فریم) در برنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلم دختری در میان اتاق ساخته کریم لک‌زاده، آن مرد با اسب آمد ساخته حسین ربیعی دستجردی و سکوت ساخته علی عسگری و فرنوش صمدی (محصول ایتالیا) در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه خاورمیانه، در پناه بلوط ساخته مهدی نورمحمدی در بخش مسابقه فیلم‌های مستند خاورمیانه، الان ساخته مصطفی گندم‌کار در بخش میدان عمومی و در بخش بزرگداشت عباس کیارستمی فیلم‌های ۲۴ فریم، طعم گیلاس، خانه دوست کجاست؟، باد ما را خواهد برد، منو خونه ببر، مسافر، زیر درختان زیتون و ۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه با عباس کیارستمی ساخته سیف‌الله صمدیان به نمایش درخواهند آمد.

منبع:ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی صادرات از استان کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: گمرکات استان فروردین‌ را با رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی‌اصغر عباس‌زاده امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی فروردین سال‌جاری صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به لحاظ ارزش، رشدی ۱۷ درصدی داشته است.

وی افزود: در ماه نخست سال جاری کالا، در مجموع ۲۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار دلار کالای صادراتی به وزن ۴۹۰ هزار و ۵۷۵ تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادرات صورت پذیرفته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این میزان کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به لحاظ ارزش رشد ۱۷ درصدی و از نظر وزنی کاهش شش درصدی داشته است.

عباس‌زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میل‌گرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک بار مصرف عنوان کرد.

کد خبر 751474

دیگر خبرها

  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات از استان کرمانشاه
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • ببینید | برگزاری روز بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری در دبی
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب