Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:36:14 GMT

صدور روادید زائران اربعین حسینی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۶۶۹۷

صدور روادید زائران اربعین حسینی در یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی اصغر شریفی زارچی، مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: تاکنون دو هزار زائر از استان یزد برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی درسامانه‌(سماح) به نشانی samah.haj.ir ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اعزام داوطلبان پیاده روی اربعین حسینی به عراق فقط با ثبت نام در سامانه سماح امکان‌پذیر است خاطرنشان کرد: زائران ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند و از هم اکنون مدارک لازم رابرای اخذ ویزا به 64 دفتر خدماتی زیارتی مجاز تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حج و زیارت یزد بابیان اینکه به همراه داشتن گذرنامه و اخذ ویزا برای همه زائران اربعین ضروری است، عنوان کرد: بدون داشتن گذرنامه و ویزا‌، اجازه خروج از مرز به متقاضیان زیارت کربلا در اربعین داده نمی‌شود.

شریفی با اشاره به اینکه تلاش شده که بهترین شرایط برای اعزام زائران ایجاد شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ثبت نام برای پیاده روی دراربعین حسینی در استان یزد به بیش از 30 هزار نفر برسد .

وی ادامه داد: ورود و خروج زائران یزدی از مرز چزابه است و استقرار موکب‌های ایرانی در مسیر عبور زایران اربعین با ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

مدیر حج و زیارت استان یزد در ارتباط با عملکرد حج و زیارت استان یزد در اربعین سال گذشته افزود: در اربعین سال گذشته افزون بر 27 هزار نفر از استان یزد در قالب چهار هزار و 961 گروه به عراق اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال 9 هزار و 565 زائر در قالب 172 کاروان که 141 کاروان به صورت هوائی و19 زمینی از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

انتهای پیام/ص

ثبت نام دو هزار زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است