Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین آمار فروش فیلم‌ها در حالی اعلام شد که فیلم‌های «زرد» و «مالاریا» در روزهای ابتدایی اکران خود به فروش ۲۳۵ و ۴۲ میلیون تومان دست یافتند و اعلام میزان فروش «ایتالیا ایتالیا» هم به شنبه موکول شد. آفتاب‌‌نیوز : احمد مختاری، مدیر پخش هدایت فیلم، آمار فروش فیلم سینمایی «مَلی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی را با در اختیار داشتن ۲۲ سالن در تهران، ۶۶۳ میلیون تومان و با ۲۰ سالن در شهرستان‌ها، ۱۵۲ میلیون تومان اعلام کرد که در مجموع به رقم ۸۱۵ میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنین آمار فروش فیلم سینمایی «نگار» ساخته رامبد جوان را دو میلیارد و ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد که این رقم با در اختیار داشتن ۲۲ سالن در تهران و ۵۰ سالن در شهرستان‌ها به دست آمده است.
علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران هم درباره آمار فروش فیلم سینمایی «زرد» و «مالاریا» گفت: فیلم سینمایی «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده با در اختیار داشتن ۲۵ سالن در تهران، ۲۳۵ میلیون تومان و فیلم سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی با ۱۸ سالن در تهران ۴۲ میلیون تومان فروش داشته است.
او آمار فروش فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد را با در اختیار داشتن ۳۲ سالن در تهران و شهرستان یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان اعلام کرد.
همچنین غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری، آمار فروش فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت را با در اختیار داشتن ۲۱ سالن در تهران تاکنون ۲۴ میلیون تومان اعلام کرد.
سعید خانی، مدیر پخش نسیم صبا هم از اعلام آمار فروش فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی به دلیل اینکه تاکنون فروش خوبی نداشته است، خودداری کرد.
داریوش بابائیان، مدیر پخش شکوفا فیلم درباره‌ آمار فروش فیلم سینمایی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز گفت: «این فیلم با در اختیار داشتن ۲۱ سالن در تهران و ۱۸ سالن در شهرستان‌ها، تاکنون ۹۳۵ ملیون تومان فروش داشته است.»
همچنین مهدی صباغ‌زاده، مدیر دفتر پخش نیمروزفیلم گفت که آمار فروش فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده را در روز شنبه اعلام می‌کند.منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی

سریال افعی تهران در ژانر خانوادگی، درام می‌باشد و به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در سریال افعی تهران بازیگرانی، چون آزاده صمدی، مریلا زارعی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال افعی تهران به ماجرا‌های یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پیروزی دلسوختگان قم شانس صعود را زنده نگه داشت
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله دلاکی با ۳۳ مهارت؛ مشهورترین دلاک ایرانی که بود؟
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت