Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دراین درگیری که بر اساس اعلام برخی رسانه ها همچنان در شهرک ارمناز در شمال استان ادلب ادامه دارد، شماری از نیروهای دو طرف کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،رسانه های نزدیک به تروریست ها و صفحات آن ها در فضای مجازی روز یکشنبه از درگیری شدید گروه تروریستی جبهه النصره با گردان های الایمان گروه احرارالشام و گروهک فیلق الشام دراستان ادلب سوریه خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین درگیری که بر اساس اعلام برخی رسانه ها همچنان در شهرک ارمناز در شمال استان ادلب ادامه دارد، شماری از نیروهای دو طرف کشته شدند.


با آغاز این درگیری ها، این دو گروه تروریستی در مناطق مختلف شهرک ارمناز ایست و بازرسی های مختلفی برپا کرده اند و از رفت و آمد شهروندان جلوگیری می کنند.


براساس اعلام برخی از رسانه های نزدیک به تروریست ها، این درگیری ها به تظاهرات روز جمعه ساکنان ارمناز مربوط می شود که با برنامه ریزی و سازماندهی احرارالشام و برضد جبهه النصره برگزار شد.


روز جمعه نیز با برگزاری این تظاهرات، درگیری اندکی میان نیروهای دوطرف انجام شد که به زخمی شدن شماری از شهروندان و خبرنگار خبرگزاری 'إباء' وابسته به جبهه النصره منجر شد.


گروه تروریستی تحریرالشام(جبهه النصره) پس از درگیری های چندماهه بر بخش های مهم و حیاتی استان ادلب مسلط شده و دیگر تروریست ها را به حاشیه رانده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های اقلیـت علیه انسان -رسانه‌های اکثریـت!

  جدیدترین بازی رسانه‌ای بسیاری از رسانه‌های غربگرا و پوچ‌پسند، جد و جهد برای بستن بازوبند پهلوانی بر بازوی عنکبوتی است که خانه‌اش از خانه عنکبوت سست‌تر است‌. هرچند انعکاس رویداد وعد الصادق، صادقانه نشان داد که «پهلوان» کیست و «پهلوانی» چیست و به‌رغم آن‌که در بستر فضای مجازی بسیاری این‌چنین تلاش می‌کنند تا شرایط را برای بیان واقعیت بغرنج جلوه دهند و برای نشر مطالبات صهیونیستی و برآورده شدن نیاز‌های شخصی‌ خود، مخاطبان مشتاق حقیقت و واقعیت را پشت سدی از داده‌های نادرست وناصواب به گمراهی بکشانند اما نقطه امیدآفرین دشمن در این تلاش همه‌جانبه‌‌ ابتر و ناقص ماند و به ثمر نخواهد نشست.در دانشنامه جهان اسلام و دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، «پهلوان» را این‌گونه توصیف می‌کند: «پهلوان واژه‌ای فارسی است که در آسیای باختری برای نامیدن برخی ورزشکاران حرفه‌ای به‌کار می‌رود. پهلوان ترکیبی‌است از «پهلَو» + «ان» و آن را منسوب به پهلو سرزمین و مردم آن دیار دانسته‌اند که مردمانش به توانایی و دلیری شهرت داشتند. سنت‌های ایشان هم که آمیزه‌ای از سلحشوری و جوانمردی بوده‌ است نزد ایرانیان به سنت پهلوانی مشهور گشت و بر زندگی و حماسه‌های ایرانیان تأثیر بسیاری گذاشت. گرشاسپ، رستم، کیخسرو، اسفندیار، پوریای ولی و غلامرضا تختی از جمله افرادی هستند که در تاریخ ایران با این عنوان از آنها یاد می‌شود.» وعد الصادق ثابت کرد که در کنار ورزشکاران شاخص و ماندگار رشته‌های باستانی، کشتی در ایران‌زمین، که پهلوان نامیده می‌شدند؛ پهلوانانی جوان و خوشنام در قامت لباس دفاع از وطن و خاک سرزمین مادری ایران اسلامی ‌نام و یادشان در تاریخ پهلوانی ثبت و مانا خواهد شد. حماسه‌آفرینانی که در قامت سربازانی مدافع حریم وطن، خرم و امنیت و آسایش و سلامت مردم شریف و آزاده، پهلوانان واقعی عصر حاضر هستند عنوانی که مکتوبات و اسناد تاریخی ردی از رشک‌برانگیز بودن یا تمایل جوانان جبهه مقاومت برای کسب این ردا را گزارش خواهند کرد و روایت‌های صادق تاریخ بعد از رویداد وعد الصادق هرگز معنای پهلوانی را از حافظه‌اش پاک نخواهد کرد.
بنا‌براین تکلیف هزاران جوان سرباز جبهه مقاومت که در دفاع از حرم‌های اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام مجاهدت و تلاش می‌کنند و در مجامع بین‌المللی درخشیده‌اند و در یک جست‌وجوی ساده اینترنتی، هر ناظری را با تصاویر عزت‌آفرینی آنها مواجه می‌کند، مشخص است و نام پهلوانان بسیاری در جبهه مقاومت در کنار نام اساطیر و پهلوانان تاریخ ثبت و ماندگار می‌شود. چگونه است که همواره اقلیت‌ فعالان رسانه‌های جهان با تمام دارایی‌ها و پشتوانه‌ها و با شعار‌های مطالبه‌گرانه‌شان در اکثریت رویداد‌های رسانه‌ای و انسان رسانه‌های عصر حاضر، نادیده انگاشته می‌شوند؟ چرا معدودی از متجددان و غربگرایان از زمین و زمان و از آسمان و ریسمان بهره می‌جویند تا رشادت‌های سربازان ایرانی را درهم‌شکسته و پشت سدها مانده جلوه دهند؟ آیا این رفتار و شیوه مواجهه با سوژه مقاومت، شهادت و پاسداری از حریم و حرمت وطن و خاک و ناموس و شرف و انسانیت، نوعی تبعیض قائل شدن و اهانت به ساحت‌ جوانان و مردان و زنان مدافع امنیت و آرامش و آسایش نیست؟ دیروز با زیر سؤال بردن هشت سال دفاع‌مقدس و مبارزه با داعش، امروز دفاع از غزه و حریم جمهوری اسلامی ‌ایران و پاسخ به تجاوز ناجوانمردانه در خاک جمهوری اسلامی ‌ایران؛ استراتژی‌ها آن‌قدر نخ‌نما و گاها کمدی شده رسانه‌هایی است که دیگر حنای حامیان محفلی اربابان رسانه‌ها نیز برای پیرنگ رسانه‌ای‌شان نیز رنگی ندارد.انسان رسانه‌های بسیاری در جهان معاصر هم‌پرواز با ققنوس شدند تا ققنوس قلم، دوربین‌ها و نوشتار خود را در برابر تمام تلاش‌های شکست‌خورده رسانه‌های معاند و مخالف با اسلام و نظام جمهوری اسلامی ‌ایران و جبهه مقاومت روایت‌هایی صادق از رویداد مهم فروردین را به مردم جهان برسانند و در پی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم‌صهیونیستی در عملیات وعده صادق با رمز یارسول‌ا...(ص) تصاویر و اخبار بسیاری را منتشر کنند.
رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در بیست‌و‌دوم فروردین سال‌جاری و در خطبه‌های نماز عید سعید فطر فرمودند: «اما خود رژیم خبیث که سر تا پا خبث وشرارت وخطا است، یک خطای دیگری هم برخطاهای خودش اضافه کرد و آن،حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود. کنسولگری و دستگاه‌های سفارت درهر کشوری که وجود دارد،به منزله‌ خاک همان کشوری است که سفارت متعلق به او است؛ وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند، مثل این‌که به خاک ما حمله کرده‌اند؛ این عرف دنیا است. رژیم خبیث اشتباه کرد در این قضیه؛ باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • رسانه‌های اقلیـت علیه انسان -رسانه‌های اکثریـت!
  • مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • هنر و رسانه مهمترین ابزار دشمن در جنگ شناختی است
  • گروه‌های فلسطینی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • پاسخ ایران به اسرائیل قواعد جدیدی برای درگیری‌های منطقه است
  • صهونیست‌ها در تله افتادند، آن هم به دست خودشان + فیلم
  • تاسف برای تنها راه «تیتر» شدن لیگ ۳