Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رحیم آقامحمدیان در همایش ترافیک و حمل و نقل درون شهری در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در اردبیل اظهار کرد: رانندگان تا آخر آذرماه فرصت دارند رقم خلافی خود را پرداخت کنند تا از دو برابر شدن رقم جرایم آنها جلوگیری شود .

وی به فعالیت واحدهای مختلف خدماتی راهور نظیر شماره گذاری، صدور گواهینامه، اجرائیات و رفع توقیف خودروها اشاره کرد و گفت: همه این واحدها در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی موظف شدند دو ساعت زمان ارائه خدمات خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: لازمه زندگی شهری امروز احترام به حقوق شهروندی و نظم و انضباط اجتماعی است که ملموس ترین این امر را ما در توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی مشاهده می کنیم .

آقا محمدیان ادامه داد: چنانچه این مقررات رعایت نشود نوعی نابسامانی و به هم ریختگی اجتماعی شکل می گیرد که در استان اردبیل نیز در چند سال اخیر شرایط و وضعیت عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی و ضوابط ترافیکی مطلوب تر شده است .

وی تلاش نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط را در ارتقای آگاهی مردم در حفظ این قوانین و مقررات یادآور شد و خاطرنشان کرد: بیش از 28 دستگاه دخیل در حوزه ترافیک دست به دست هم داده اند تا وضعیت ترافیکی در استان اردبیل بهبود یابد و کار با سهولت بیشتر در این حوزه به پیش برود .

رئیس پلیس راهور استان اردبیل به کاهش چشمگیر آمار تصادفات درون شهری اشاره کرد و افزود: در 6 ماهه امسال ما در مجموع در کلیه وسایط نقلیه درون شهری با 31 درصد کاهش تلفات روبرو هستیم.

آقامحمدیان تصریح کرد: همچنان بیشترین مرگ و میرها در تصادفات درون شهری عابرین پیاده و راکبین موتورسیکلت هستند که ما با آموزش ها و راه اندازی پل های عابر پیاده سعی مان بر این است تا این آمار را تقلیل دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری