Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم ملي فوتبال آلمان با پيروزي برابر آذربايجان به رکورد 100 درصد برد در ديدارهاي انتخابي جام جهاني 2018 روسيه دست پيدا کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري ها، تيم ملي فوتبال آلمان که با 9 برد متوالي صعود خود را از گروه C رقابتهاي انتخابي جام جهاني مسجل کرده بود يکشنبه شب برابر آذربايجان نيز 5 بر يک پيروز شد تا هر 10 ديدار خود را در اين مسابقات با پيروزي پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيمه نخست اين بازي يک بر يک مساوي خاتمه يافت. لئون گورزکا در دقيقه 9 تيم آلمان را پيش انداخت اما شيدايف در دقيقه 34 کار را به تساوي کشاند. آلمان در اين نيمه دو تعويض اجباري داشت.
در نيمه دوم شاگردان يواخيم لوو بازي تهاجمي را در دستور کار قرار دادند و چهار بار ديگر توسط ساندرو واگنر (54)، آنتونيو روديگر (64)، لئون گورزکا (66) و امره جان (81) به گل دست يافتند.
بدين ترتيب تيم ملي آلمان با 10 برد متوالي و 30 امتياز راهي جام جهاني روسيه شد.
در ديگر بازي‌هاي اين گروه، جمهوري چک 5 بر صفر سن‌مارينو را برد اما حذف شد. ايرلندشمالي هم با وجود شکست يک بر صفر در خانه نروژ در رده دوم، صعود خودش به پلي‌آف را قطعي شده ديد.
در جدول، پس از آلمان 30 امتيازي، ايرلندشمالي با 19 امتياز در رده دوم قرار گرفت و به پلي‌آف رسيد.
جمهوري چک هم در خانه برابر سن مارينو 5 بر صفر برنده شد و در رده سوم باقي ماند.
صعود تاريخي مصر پس از 28 سال
تيم ملي فوتبال مصر با پيروزي دراماتيک مقابل کونگو سهميه جام جهاني را کسب کرد.
رقابتهاي مقدماتي جام جهاني در گروه E قاره آفريقا با پيروزي 2 بر يک مصر مقابل کونگو و صعود اين تيم به جام جهاني پي گرفته شد.
تيم مصر در اين بازي ابتدا توسط محمد صلاح ستاره اين فصل ليورپول گل نخست را در دقيقه 62 به ثمر رساند اما بوکا موتو در دقيقه 88 کار را به تساوي کشاند.
مصر که سخت بدنبال برد در اين بازي بود در دقيقه 95 صاحب ضربه پنالتي شد که محمد صلاح آن را خلاف جهت دروازه بان به گل تبديل کرد.
مصر با اين برد 12 امتيازي شد و در فاصله يک هفته تا پايان اين رقابتها اختلاف خود را با اوگاندا، تيم دوم جدول به عدد 4 رساند تا بعد از 28 سال راهي جام جهاني شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند

تیم ملی فوتبال افغانستان با کامبک و درخشش در زمین هندوستان، به پیروزی تاریخی در مقدماتی جام جهانی دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار دو تیم هندوستان و افغانستان از گروه A در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در خانه هندی‌ها برگزار شد و در حالی‌که میزبان با یک گل از حریف خود پیش بود، افغان‌ها در نیمه دوم با زدن دو گل کامبک زدند و به بردی ارزشمند و تاریخی رسیدند.

اکبری در دقیقه ۷۰ و شریف در دقیقه ۸۸ برای افغانستان پاسخ تک گل سونیل چتری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۸ را دادند.

به این ترتیب قبل از برگزاری بازی امشب کویت و قطر در این گروه، دو تیم هند و افغانستان چهار امتیازی شدند و با تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم گروه هستند تا بازی‌های باقیمانده این گروه بسیار حساس و سرنوشت ساز شود.

دیگر خبرها

  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • لهستان به یورو 2024 صعود کرد
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • اوکراین به یورو 2024 صعود کرد
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد