Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-03-19@06:36:15 GMT

135 سابمیشن در موقعیت های مختلف

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۹۳۳۴

135 سابمیشن در موقعیت های مختلف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال عاقلانه بازی می‌کند نه دفاعی

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد تیم تحت هدایت نکونام بیشتر از میل به بازی تدافعی، عاقلانه عمل می‌کند. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، اظهار داشت: شروع بازی قشنگ بود و دو تیم نمایشی هجومی داشتند. در این بین استقلال خیلی زود به گل رسید، گلی که به زیبایی توسط آرمین سهرابیان وارد دروازه هوادار شد. البته به مسعود شجاعی هم تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است. یکسری از بازیکنان سابق استقلال در تیم مقابل بودند و انگیزه خاصی داشتند.

پایان خوش آبی‌‌ها در 1402؛ با یک گل برای استقلال بهار شد

وی افزود: فکر کنم سهرابیان سریع‌ترین گل لیگ را زد و نگهداری گل زودهنگام خیلی سخت است. پرس روی دروازه‌ها زیاد بود و خیلی به حریف موقعیت ندادیم. هوادار روی ارسال‌ها، یکی دو موقعیت ایجاد کرد که سیدحسین حسینی خیلی خوب کار کرد و یک موقعیت تک به تک هم گرفت. با توجه به اینکه پرسپولیس بازی خود را برده بود، سه امتیاز بازی با هوادار اهمیت زیادی داشت و خدا را شکر استقلال این سه امتیاز پایان سال را گرفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به انتقادها از سبک بازی شاگردان جواد نکونام گفت: هر بازی استراتژی خودش را دارد. اگر جلوی برخی تیم‌ها «باز» بازی کنید، به مشکل می‌خورید. با توجه به قدرت هجومی پرسپولیس در دربی با حضور مهدی ترابی، اورونوف و اضافه شدن امید عالیشاه باز بازی کردن می‌توانست فضای بیشتری به این تیم بدهد. استقلال با پرسپولیس سه امتیاز اختلاف داشت و تساوی در دربی این فاصله را حفظ می‌کرد. البته که اگر استقلال دربی را می‌برد، اختلاف شش امتیازی به وجود می‌آمد که خیلی خوب می‌شد. نمی‌گویم استقلال با این تفکر بازی کرد، ولی شرایط بازی طوری پیش رفت که باید بازی را نگه می‌داشت.

فریبا ادامه داد: هر مربی سیستمی برای خودش دارد. این سیستم بازی کردن بستگی به عواملی دارد که در اختیار دارید. استقلال سال گذشته دو وینگر هجومی مثل مهدی قایدی و محمد محبی داشت و باید شکل دیگری بازی می‌کرد. فراموش نکنیم استقلال در این فصل موقعیت ایجاد می‌کند. یک زمانی هست که فقط دفاع می‌کنید، ولی استقلال در بازی‌هایش ایجاد موقعیت می‌کند. این تیم دنبال قهرمانی است و در این مسیر قرار گرفته، ضمن اینکه، تعداد گل‌های استقلال با پرسپولیس یکی است. اگر استقلال دفاعی بازی می‌کند چطور 28 گل زده دارد و شاید 50 گل هم نزده است؟! این آمار نشان می‌دهد استقلال تیمی دفاعی نیست و اتفاقاً عاقلانه بازی می‌کند.

29 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم راجع به لیست تیم ملی برای شرکت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 خاطر نشان کرد: در این لیست بازیکنان جوان حضور دارند. به نظرم تصمیم عاقلانه‌ای گرفته شده است، چون به یکباره نمی‌شد تیم ملی را جوان کرد. روزبه چشمی اما، این روزها بسیار خوب برای استقلال بازی می‌کند و می‌توانست در لیست تیم ملی باشد. تیم ملی مثل انگلیس شده است که هر بار لیست آن با چهار پنج تغییر روبه‌رو می‌شود. مطمئناً چشمی هم در اردوهای بعدی دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا بالش خواب شما را خراب می‌کند و چگونه می‌توانید آن را برطرف کنید؟
  • فریبا: استقلال عاقلانه بازی می‌کند نه دفاعی
  • کوبنده‌ترین پرسپولیس ۱۴۰۲، هر سه دقیقه یک حمله!
  • امیدوارم این نتیجه در سال آینده حفظ شود / بازی جذابی بود
  • نصرتی: به حریف موقعیتی ندادیم
  • اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است
  • پاس گل فوق‌العاده ترابی برای دبل کنعانی
  • لحظه مهار دیدنی توپ توسط بیرانوند روی موقعیت خطرناک پیکان | ببینید
  • تیمو ورنر و از دست دادن موقعیت مسلم گلزنی مقابل فولام / فیلم
  • اوسمار ویرا: بازی خیلی مهمی با پیکان داریم