Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهیار خانم و آقا با مدرک دانشگاهی جهت درمانگاه آرامش بوستان در نسیم شهر نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با ... نوشته استخدام بهیار جهت درمانگاه آرامش بوستان در نسیم شهر....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد

شهردار منطقه ۲ گفت: ۲۷ پروژه شهری منطقه‌ای و محله‌ای در ۵۳ عنوان با هدف ارتقای زیست شهری احداث و آماده بهره‌برداری شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی در تشریح پروژه‌هایی آماده بهره‌برداری در سطح منطقه 2 اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های مدیریت شهری دوره ششم و تأکیدات شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان این پروژه‌ها به تدریج وارد چرخه خدمت‌رسانی شده و در آینده نزدیک به صورت یکپارچه به بهره‌برداری می‌رسند و به صورت رسمی تحویل شهروندان تهرانی خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های توسعه منطقه ای، محله ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان تعریف و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و تسهیل خدمت‌رسانی به شهروندان اجرا و آماده بهره‌برداری است.

صالحی بهسازی فضاهای شهری، ارتقای سرانه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها در تحقق ایجاد شهر انسان محور را مهم‌ترین راهبرد مدیریت منطقه در اجرای طرح‌های شهری برشمرد و گفت: به منظور بهبود شبکه معابر شهری و بزرگراهی و همچنین تسهیل در دسترسی همه شهروندان و همچنین افراد کم‌توان به امکانات شهری، طرح‌های عمرانی در قالب مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها و همچنین اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شد.

شهردار منطقه 2 در ادامه از بهره‌برداری تلویزیون شهری در ورودی ساختمان خبر داد و گفت: با هدف بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی این تلویزیون در ورودی ساختمان جانمایی شد.

وی رفع مشکلات ترافیکی و ایمن‌سازی معابر را از دیگر طرح‌های اجرایی برشمرد و افزود: ساماندهی ترافیک میدان صنعت، شهید تیموری و میدان کوثر، تعریض بلوار دریا، ایمن‌سازی شبکه بزرگراهی، بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس، تقویت ناوگان اتوبوسرانی، مسقف کردن پایانه تاکسیرانی و همچنین اصلاح هندسی در نقاط پرترافیک ازجمله طرح‌های ترافیکی آماده بهره‌برداری است.

صالحی در ادامه به زیباسازی خیابان ستارخان اشاره کرد و گفت: ساماندهی منظر شهری میدان دریان نو، بهسازی زمین بازی بوستان‌ها، پایدارسازی بوستان پرواز و ... از دیگر پروژه‌های اجرایی است.

بهار رنگارنگ در قلب تهران با دیوارنگاری‌های جدید + تصاویر

شهردار منطقه 7 تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت‌های منطقه برشمرد و گفت: احداث سوله ورزشی پونک و مجموعه ورزشی پردیسان، بازپیرایی زمین‌های ورزشی، راه‌اندازی مراکز کارآفرینی، پویاشهر، حسینیه بوستان پرواز، خانه مادر و کودک و همچنین خانه خلاقیت کودکان اوتیسم بخشی از این پروژه‌ها است.

صالحی در ادامه به تکمیل تصفیه‌خانه پساب بوستان نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: پروژه بازچرخانی پساب برای آبیاری فضای سبز منطقه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی با رویکرد حفاظت از محیط زیست است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی ویژه به زائران در بوستان زائرپذیر غدیر مشهد
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • بهره برداری از بوستان دانشجو در بندرعباس
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • دستگاه های دولتی بوشهر به تعهد خود برای استخدام معلولان عمل کنند
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد
  • استخدام شهرداری ۱۴۰۳ + ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی، هزینه و سایت