Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آموزش و پرورش شهر تهران زمانبندي ارائه مدارک و مصاحبه پذيرفته‌شدگان در آزمون استخدامي را اعلام کرد. به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري تسنيم، آموزش و پرورش شهر تهران، شرايط و مدارک لازم براي تشکيل پرونده پذيرفته‌شدگان سه برابر ظرفيت آزمون استخدام پيماني آموزش و پرورش شهر تهران را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اين اساس پذيرفته‌شدگان بايد جهت ارائه مدارک و مستندات، تشکيل پرونده اوليه و دريافت معرفي‌نامه براي انجام مصاحبه براساس برنامه زماني با همراه داشتن مدارک به شرح ذيل به آدرس تهران ميدان فلسطين، خيابان طالقاني غربي بعد از خيابان شهيد سرپرست، کوچه شهيد دستخوش، پلاک 15 معاونت آموزش و پرورش نظري و مهارتي (ساختمان شماره 3) طبقه چهارم مراجعه کنند.
عدم مراجعه براي ارائه مدارک، تشکيل پرونده و مصاحبه در زمان و محل اعلام شده به منزله انصراف تلقي شده و افراد حق اعتراض ندارند.
* برنامه‌‌زماني براي تشکيل پرونده و بررسي مدارک
سه‌شنبه 18 مهر خوشه شغلي شامل آموزگار ابتدايي، براساس حروف الفبا از حرف الف تا جيم در جنسيت زن از ساعت 13 الي 16
چهارشنبه 19 مهر خوشه شغلي امور تربيتي مدارس، آموزگار ابتدايي، آموزگار استثنايي و مشاوره در جنسيت مرد از ساعت 8 الي 12
چهارشنبه 19 مهر خوشه شغلي معارف اسلامي در جنسيت مرد از ساعت 13 الي 16
شنبه 22 مهر خوشه شغلي آموزگار ابتدايي از حروف چ تا ي در جنسيت زن از ساعت 8 الي 12
شنبه 22 مهر خوشه شغلي عربي در جنسيت مرد از ساعت 13 الي 16
يکشنبه 23 مهر خوشه شغلي تاريخ، جغرافيا، علوم اجتماعي، حسابداري، کامپيوتر، نقش‌کشي معماري و الکترونيک در جنسيت مرد از ساعت 8 الي 12
يکشنبه 23 مهر خوشه شغلي ادبيات فارسي در جنسيت مرد از ساعت 13 الي 16
دوشنبه 24 مهر خوشه شغلي رياضي و علوم تجربي در جنسيت مرد از ساعت 8 الي 12
دوشنبه 24 مهر خوشه شغلي علوم تجربي و تربيت بدني در جنسيت مرد از ساعت 13 الي 16
سه‌شنبه 25 مهر خوشه شغلي زبان انگليسي و هنر در جنسيت مرد از ساعت 8 الي 12
سه‌شنبه 25 مهر خوشه شغلي دبيري حرفه‌وفن و جامانده آقايان در جنسيت مرد از ساعت 13 الي 16
چهارشنبه 26 مهر جا مانده خانم‌ها از ساعت 8 الي 12
چهارشنبه 26 مهر جا مانده آقايان از ساعت 13 الي 16
* مدارک لازم جهت تشکيل پرونده اوليه استخدامي
1- ارائه تصوير کارنامه قبولي در آزمون کتبي (قابل دريافت از سايت سنجش)
2- ارائه فرم اطلاعات فردي تکميل شده گزينش که بايد قبلا داوطلب از سامانه مربوط دريافت کرده باشد.
3- ارائه اصل و دو سري تصوير از گواهينامه فراغت از تحصيل مندرج در آگهي استخدام (تاريخ فارغ‌التحصيلي قبل از سوم شهريور 96)
4- ارائه اصل و دو سري تصوير از تمامي صفحات شناسنامه
5- ارائه اصل و دو سري تصوير از پشت و روي کارت ملي
6- ارائه اصل و دوسري تصوير از کارت پايان خدمت نظام وظيفه يا معافيت دائم ويژه آقايان
7- ارائه پاکت اصل حاوي 6 قطعه عکس جديد 3 در 4 پشت نويسي شده شامل نام و نام‌خانوادگي، کد ملي و رشته تحصيلي
8- ساير مدارک در صورت لزوم
9- الف ارائه اصل و تصوير مدارک بومي بودن خود، همسر، پدر و مادر
ب - ارائه اصل و تصوير گواهي ايثارگري از بنياد شهيد يا مراجع ذيصلاح
ج- ارائه اصل و تصوير مدارک مربوط به کسر از سن براساس دفترچه راهنماي آزمون
د- ارائه اصل و تصوير معرفي‌نامه از بهزيستي براي داوطلباني که از سهميه 3 درصد معلولين استفاده کرده‌اند.
هـ - ساير مدارک
تذکر بسيار مهم: مدارک ناقص به هيچ عنوان و تحت هيچ شرايطي پذيرفته نخواهد شد.
نام و نشاني پرديس‌هاي مجري انجام مصاحبه اختصاصي
دانشگاه شهيد رجايي: لويزان خيابان شهيد شعبانلو، تلفن 22970024
پرديس شهيد شهيد چمران (پسران): حکيميه، انتهاي بلوار بهار، تلفن 77309891
پرديس نسيبه (دختران): شهرک ژاندارمري، بلوار مرزداران، زير پل يادگار امام، کوچه نسيبه تلفن: 44230828
* شرايط انجام مصاحبه
خوشه شغلي آموزگار ابتدايي زن براساس تاريخ معرفي‌نامه. محل برگزار کننده مصاحبه : پرديس نسيبه (دختران) و تاريخ مراجعه روز شنبه 22 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 15 که پذيرش تا ساعت 12 است.
خوشه شغلي آموزگار ابتدايي زن براساس تاريخ معرفي‌نامه. محل برگزار کننده مصاحبه: پرديس نسيبه (دختران) و تاريخ مراجعه روز يکشنبه 23 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 15 که پذيرش تا ساعت 12 است.
آموزگار ابتدايي زن براساس تاريخ معرفي‌نامه. محل برگزار کننده: پرديس نسيبه (دختران) و تاريخ مراجعه روز دوشنبه 24 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 15 است که پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
آموزگار ابتدايي زن براساس تاريخ معرفي‌نامه. محل برگزار کننده: پرديس نسيبه (دختران) و تاريخ مراجعه روز سه‌شنبه 25 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 15 است که پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
آموزگار ابتدايي زن براساس تاريخ معرفي‌نامه. محل برگزار کننده: پرديس نسيبه (دختران) و تاريخ مراجعه روز چهارشنبه 26 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 15 است که پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
آموزگار ابتدايي زن جا مانده از روزهاي قبل. محل برگزار کننده: پرديس نسيبه (دختران) و تاريخ مراجعه روز پنج‌شنبه 27 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 15 است که پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
آموزگار ابتدايي، آموزگار استثنايي، مشاوره و امور تربيتي مدارس (مرد) محل برگزاري مصاحبه: پرديس شهيد چمران(پسران) که زمان مراجعه روز شنبه 22 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 14:30 است و پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
خوشه شغلي عربي و معارف اسلامي (مرد). محل برگزاري مصاحبه: پرديس شهيد چمران(پسران) که زمان مراجعه روز يکشنبه 23 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 14 است و پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
خوشه شغلي ادبيات فارسي، تاريخ، جغرافيا و علوم اجتماعي (مرد). محل برگزاري مصاحبه: پرديس شهيد چمران(پسران) که تاريخ مراجعه روز دوشنبه24 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 14:30 است و پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
خوشه شغلي حسابداري، کامپيوتر، نقشه‌کشي معماري و الکتروتکنيک (مرد). محل برگزاري مصاحبه: دانشگاه شهيد رجايي که تاريخ مراجعه روز دوشنبه 24 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 12 است و زماني براي جامانده از مصاحبه تعريف نشده است.
خوشه شغلي رياضي ، علوم تجربي و تربيت بدني (مرد) که محل برگزار کننده مصاحبه پرديس شهيد چمران (پسران) است و زمان مراجعه روز سه‌شنبه 25 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 14 است و پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
خوشه شغلي زبان انگليسي، هنر و حرفه‌وفن (مرد) که محل برگزار کننده مصاحبه پرديس شهيد چمران (پسران) است و زمان مراجعه روز چهارشنبه 26 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 14 است و پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
افراد جا مانده از مصاحبه پرديس شهيد چمران (مرد). محل برگزار کننده مصاحبه پرديس شهيد چمران (پسران) است و تاريخ مراجعه روز شنبه 29 مهر 96 از ساعت 8:30 الي 14 است و پذيرش تا ساعت 12 انجام مي‌شود.
عدم مراجعه براي ارائه مدارک، تشکيل پرونده و مصاحبه در زمان و محل اعلام شده به منزله انصراف تلقي شده و افراد حق اعتراض نخواهند داشت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع باران در تولید گندم چه نقشی دارد؟

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تحقیقات انجام شده باران از نظر شدت و تأثیر از انواع مختلفی از جمله ملایم، متوسط، تند و رگبار برخوردار است که هر یک از آن‌ها ممکن است از نظر زمانی نا به‌هنگام بوده یا با توجه به شدت آن، تأثیرات منفی و مخربی را در زراعت بر جای بگذارد.

بر اساس این تحقیق، باران تند در صورت شدت، اثرات جزئی بر جای می‌گذارد اما رگبار، باعث خسارات زیادی همچون از بین رفتن محصولات و خاک مزارع می‌شود، ضمن اینکه اثر میزان بارش در نیمکره شمالی، نواحی استوایی و نیمکره جنوبی متفاوت است و فصل بارش، جنس خاک و نفوذپذیری آن و تراکم گیاهی نیز در این اثرگذاری نقش دارند.

این گزارش می‌افزاید، از اثرات بارش باران‌های تند در اواخر بهار که با وزش باد همراه باشد، ایجاد خوابیدگی در زراعت گندم است که موجب پوسیدگی ساقه‌ها، ظهور بیماری‌های قارچی، کاهش عملکرد دانه‌ها و مشکل در برداشت خوشه‌ها می‌شود، ضمن اینکه علاوه بر شدت بارندگی، زمان بارش نیز در رشد محصول بسیار مهم است، چنانچه بارش در زمان خوشه کردن گندم‌ها باشد باعث افزایش رطوبت بین ساقه‌ها و بروز انواع زنگ‌ها و سفیدک می‌شود.

بنابراین پژوهش، بارش در یخبندان باعث یخ‌زدگی و نابودی مزرعه، بارش پس از سم‌پاشی موجب شسته شدن سموم و ایجاد خسارت و بارش در زمان برداشت محصول باعث طغیان آفات و بیماری‌ها می‌شود، ضمن اینکه بارش نا به‌هنگام نیز موجب جوانه زدن دانه‌ها پیش از برداشت و کاهش کیفیت دانه و آرد حاصل از آن می‌شود.

کد خبر 6079194

دیگر خبرها

  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • انواع باران در تولید گندم چه نقشی دارد؟
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد