Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:54:35 GMT

فراخوان ۱۷ هزار خودرو جگوار لندرور

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۰۳۱۸

فراخوان ۱۷ هزار خودرو جگوار لندرور

شرکت جگوار لندرور اعلام کرد بیش از ۱۷ هزار دستگاه خودرو سواری را در استرالیا فراخواهد خواند.

به این ترتیب جگوار لندرور نیز به جمع خودروسازانی می‌پیوندد که درگیر فراخوان تولیداتشان به‌دلیل نقص فنی کیسه هوای تاکاتا شده‌اند. به گزارش وبگاه درایو، تاکنون تنها در استرالیا بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودروی سواری به‌دلیل آنچه «نقص سیستم بادکننده در کیسه هوای سرنشینان جلو» خوانده می‌شود، فراخوان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دنیای اقتصاد، این نقص فنی، موجب انفجار کیسه هوا و مرگ ۱۹ نفر در سراسر جهان شده است. بیش از ۱۸۰ نفر از سرنشینان خودروها نیز بر اثر این اشکال، آسیب دیده‌اند. البته مسوولان جگوار لندرور اعلام کرده‌اند این فراخوان بر اثر بروز حادثه انجام نمی‌شود و نقص فنی کیسه هوا تاکنون موجب بروز حادثه برای هیچ یک از تولیدات جگوار لندرور نشده است. جگوار لندرور در این فراخوان، خودروهای قدیمی‌تر را در اولویت قرار داده و اعلام کرده است فراخوان را در اولین فرصت ممکن اجرا خواهد کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و برهمین اساس رسانه KHAMENEI.IR (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/) از مخاطبین خود دعوت می‌کند تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق صفحه ویژه‌ی فراخوان به آدر (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/)س farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ ارسال نمایند.

پیشنهادهای دریافت شده پس از دسته‌بندی به مرور منتشر می‌شود و نظرات و راهکارهای مطرح شده برای عملیاتی شدن مشارکت مردمی در عرصه تولید، به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

مخاطبان محترم می‌توانند برای ارسال ایده‌ها به صفحه farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • (ویدئو) قانون کاهش تولید کیسه‌های پلاستیکی
  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟