Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@06:24:49 GMT

فقر شدید در آمریکا در سال ۲۰۱۶ بدتر شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۰۵۴۸

فقر شدید در آمریکا در سال ۲۰۱۶ بدتر شده است

روز گذشته انتشار یک مطالعه نشان داد که فقر شدید در سال ۲۰۱۶ در آمریکا بدتر شده است و حالا نیمی از افراد فقیر را شامل می‌شود.

طبق گفته یکی از تحلیل‌گران مرکز تحقیقاتی پیو، فقر شدید که به افرادی اطلاق می‌شود که درآمد آنها کمتر از نصف سطح فقر است، ۴۵.۶ درصد از کل جمعیت فقیر را تشکیل می‌دهد و این بیشترین درصد در ۲۰ سال اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره سرشماری آمریکا اعلام کرد که در سال ۱۹۹۶ نرخ فقر شدید ۳۹.۵ درصد بوده است.

طبق اعلام اداره سرشماری آمریکا سطح فقر در سال ۲۰۱۶ برابر با ۱۲ هزار دلار در سال برای خانواده‌های تک نفره، و ۲۵ هزار دلار در سال برای خانواده‌های ۴ نفره تعیین شده بود.

میانگین درآمد خانوارها برای تمام خانوار، در سال ۲۰۱۶ برابر با ۵۹۰۳۹ دلار و برای خانواده‌ها برابر با ۷۵۰۶۲ دلار در سال بود.

تحلیل‌ها همچنین نشان داد نه تنها درصد افرادی که در فقر شدید به سر می‌برند به طور مداوم افزایش یافته است بلکه افرادی که در بدترین شرایط قرار دارند هر روز درامدشان از سطح فقر فاصله بیشتری می‌گیرد.

میانگین تفاوت درامد برای افرادی که در فقر شدید قرار دارند با افرادی که در زیر سطح فقر هستند از ۹۵۰۹ دلار در سال ۲۰۰۰ به ۱۰۵۰۵ دلار در سال ۲۰۱۶ افزایش یافته است.

این گرایشات با بیشتر شدن نرخ کلی فقر در سال گذشته همراه بوده است. نرخ فقر در سال ۲۰۱۶ برابر با ۱۲.۷ درصد شد که به میزان پیش از رکود سال ۲۰۰۷ که برابر با ۱۲.۵ درصد بود نزدیک است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مغز انسان بزرگ‌تر می‌شود!

دانشمندان در تحقیقات خود به الگویی رسیده‌اند که نشان می‌دهد، حجم داخل جمجمه به‌ صورت آرام و پیوسته با گذشت زمان افزایش پیدا می‌کند. این پژوهش که توسط دانشمندان دانشگاه یوسی دیویس هلت (UC Davis Health) انجام شد، نشان داد که حجم مغز افرادی که در دهه ۱۹۷۰ متولد شده‌اند، از مغز افرادی که در دهه ۱۹۳۰ به دنیا آمده‌اند، ۶.۶ درصد بیشتر و مساحت آن ۱۵ درصد بزرگ‌تر است.

دریافت 29 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • ویدیو/ مغز انسان بزرگ‌تر می‌شود!
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت طلا تکان خورد / قیمت جدید طلا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • ین ژاپن بالا رفت