Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مادر سوگند و سولماز، دو دختر جواني که پدرشان در حادثه‌اي هولناکي آنها را به قتل رسانده بود نا‌گفته‌هاي زندگي‌اش را براي قاضي پرونده توضيح داد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، مادر سوگند و سولماز، دو دختر جواني که پدرشان در حادثه‌اي هولناکي آنها را به قتل رسانده بود نا‌گفته‌هاي زندگي‌اش را براي قاضي پرونده توضيح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر خانواده پس از حادثه با خوردن قرص سيانور به زندگي خودش پايان داد.
رسيدگي به اين پرونده از ساعت 23 شامگاه دوشنبه بيستم شهريور‌ماه امسال همزمان با کشف جسد مرد ميانسالي همراه دو دخترش در خانه‌اي حوالي فلکه سوم تهرانپارس از سوي تيم جنايي دادسراي امور جنايي تهران به جريان افتاد.
شب حادثه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران که همراه تيمي از کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه حاضر شده بود با جسد دو دختر 16 و 21 ساله به نام‌هاي سوگند و سولماز داخل آشپزخانه روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسيده بودند. همان ابتداي تحقيقات مشخص شد پدر خانواده به خاطر قهر همسرش، دو دخترش را به طرز هولناکي به قتل رسانده و در ادامه خودش با خوردن سيانور به زندگي‌اش پايان داده‌است.
صبح ديروز، مادر سوگند و سولمازبه همراه دو برادرش براي تحقيقات در دادسراي امور جنايي حاضر شدند.
مادر دو دختر فوت شده گفت: 26 سال قبل با شهرام ازدواج کردم. زندگي خوبي داشتيم و حاصل زندگي ما سوگند و‌ سولماز بود تا اينکه شهرام معتاد به ترياک شد. اعتياد از يک سو و نداشتن کار مناسب از سوي ديگر زندگي ما را تلخ کرد. پس از اين خانواده‌ام به من کمک مي‌کردند، اما بد‌اخلاقي‌ها او هر روز بيشتر مي‌شد تا جايي که او مرا کتک مي‌زد و حتي چند بار آب جوش روي بدنم ريخت.
من به خاطر دخترانم تحمل مي‌کردم و حتي از او شکايت هم نکردم تا اينکه مادر شهرام فوت کرد و شوهرم خانه‌مان را به خانه مادرش که دو دانگه از آن به نام او بود، منتقل کرد. بعد از آن بود که اختلافات و درگيري‌هاي ما بيشتر شد به طوريکه صداي درگيري و فريادهاي ما همسايه‌ها را آزار مي‌داد.
وي ادامه داد: مردادماه امسال درگيري ما به اوج خود رسيده بود تا اينکه نيمه شبي در اواسط مردادماه شهرام مرا از خواب بيدار کرد و گفت: از خانه‌ام بيرون برو. آن شب دخترانم مانع شدند، اما صبح به خانه پدرم رفتم و بعد از آن هم به دادگاه رفتم و درخواست طلاق دادم.

به شهرام گفته بودم که مهريه و نفقه نمي‌خواهم فقط دخترانم را به من بدهد، اما او قبول نمي‌کرد و مي‌گفت هرگز اجازه نمي‌دهد دخترانم از او دور شوند. من هميشه نگران دخترانم بودم، اما هر وقت سوگند و سولماز را ملاقات مي‌کردم آنها از پدرشان راضي بودند و مي‌گفتند در خانه مشکلي ندارند. آخرين بار شب حادثه به آتليه‌اي رفتم که سولماز آنجا کار مي‌کرد. دخترم را براي آخرين بار ديدم و هرگز فکر نمي‌کردم پدرشان دست به اين حادثه هولناک بزند. دخترانم به من گفتند طلاقم را بگيرم. وي درباره دست نوشته شوهرش پس از حادثه گفت: برادرم در نمايشگاه خودرو کار مي‌کند و شهرام 20 ميليون تومان به برادرم داده بود و برادرم پس از خريد و فروش خودرو سودش را با او تقسيم مي‌کرد.
شوهرم زماني که با من درگير مي‌شد به خانواده‌ام فحاشي مي‌کرد و درخواست مي‌کرد پولش را به او پس دهند و زماني که آشتي مي‌کرد دوباره پشيمان مي‌شد و پولش را نمي‌گرفت، اما آخرين بار اصرار داشت برادرم پولش را پس دهد که به او گفتم مدتي صبر کن تا پولت را از برادرم بگيرم. وي در پايان گفت: من هر گز فکر نمي‌کردم پدري فرزندان عزيزش را اينگونه به قتل برساند.
يکي از دايي‌هاي سوگند و سولماز هم گفت: ما اصلاً در زندگي شهرام و خواهرم دخالتي نداشتيم حتي به او کمک مي‌کرديم. زماني که اجاره خانه‌اش عقب مي‌افتاد به او پول مي‌داديم. يک‌بار که در دادسرا بازداشت شده بود با گذاشتن فيش حقوقي او را آزاد کرديم. او يک‌بار خواهرم را روبه‌روي من و پدرم کتک زد، اما ما سکوت کرديم و دوست داشتيم زندگي آنها ادامه داشته باشد. وي در پايان گفت: چندين سال قبل دو برادر شهرام هم به زندگي‌شان پايان دادند، اما من هرگز فکر نمي‌کردم او اين حادثه تلخ را رقم بزند.
رکنا
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها / معلمان بجنوردی از سختی‌های شغل‌شان می‌گویند
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد