Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@11:01:51 GMT

هافبک استقلال: میتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۱۰۸۲

سلمان بحرانی در مورد اینکه چرا استقلال خوزستان در هشت هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم ما در فصل جاری تغییرات زیادی داشته و هماهنگ شدن بازیکنان و کادر فنی بسیار سخت است. 90 درصد تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و با این شرایط نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من معتقدم که نیاز به یک برد داریم تا شرایط استقلال خوزستان به صورت کامل تغییر کند.

وی در ادامه داد: فصل گذشته تا هفته نهم تقریباً چنین شرایطی داشتیم و فکر می‌کنم فقط دو برد به دست آورده بودیم. امسال اکثر بازیکنان ما جدا شده‌اند و متأسفانه نتوانستیم در هشت بازی گذشته نتایج خوبی بگیریم. فکر می‌کنم کسب یک برد می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر گفت: آنها هم تحت فشار هستند، چون در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته‌اند. من احساس خوبی به این بازی دارم و معتقدم که می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم. اگر این بازی را نبریم کارمان در ادامه خیلی سخت‌تر خواهد شد و مقابل پرسپولیس باید خودمان را به آب و آتش بزنیم. البته می‌دانیم که برابر تیم بزرگی بازی خواهیم کرد و کار آسانی نداریم.

بحرانی همچنین راجع به عملکرد خودش در هشت بازی قبلی خاطر نشان کرد: شرایط من نسبت به بازی‌های ابتدایی بهتر است و در دو بازی آخر عملکرد خوبی داشتم. خوشبختانه کادر فنی هم توانسته است ترکیب اصلی تیم را به دست بیاورد. امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

به نقل از تسنیم سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898593

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!