Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: هرچه سطح تعامل پلیس و دستگاه قضایی بیشترباشد، شرایط ارتکاب جرم برای مجرمان سخت تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی انصاری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، هدف مشترک پلیس و دستگاه قضایی بوده و پیشگیری از وقوع جرم یک اصل انکارناپذیر در ماموریتهای پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: پلیس با هرگونه ناهنجاری و آشفتگیهای اجتماعی برابر قانون برخورد می کند و قانون ملاک پلیس در اجرای ماموریتها است.

انصاری افزود: نتیجه همکاری و هماهنگی پلیس و دستگاه قضایی امنیت پایداری است که در استان حاصل شده است.

وی اظهار داشت: دستگاه قضا با تکمیل سریع پرونده‌ها و صدور به موقع احکام موجب برخورد سریع و به موقع با مجرمان می شود و پلیس در مقابله با مجرمان و هنجارشکنان به پشتیبانی دستگاه قضایی دلگرم است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران