Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به مفاهیم‌محور شدن دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان، گفت: بر همین اساس امسال توجه ویژه‌ای به بخش مفاهیم شده است. علاوه بر تعریف رشته‌های مفاهیم، آزمون مفاهیم ویژه تمام شرکت‌کنندگان در جشنواره نیز در نظر گرفته شده بود که شهریورماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این، آزمون رشته مفاهیم نیز در نظر گرفته شده است که در آن تنها شرکت‌کنندگان این رشته حضور می‌یابند. این آزمون روز 28 مهرماه برگزار می‌شود.

میرزایی‌نسب بیان کرد: منابع این آزمون جزوه‌ای 120 صفحه‌ای با موضوع نماز، امر به معرف و نهی از منکر از قرآن و نهج‌البلاغه است که آماده و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان اظهار کرد: افرادی که در این آزمون حضور خواهند یافت، می‌توانند براساس اولویتی که خودشان مدنظر دارند از ساعت 9 صبح تا 19 عصر به سوالات اینترنتی پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون حدود 6000 نفر حضور خواهند داشت، اذعان کرد: یکی از شرایطی که در این دوره در نظر گرفته شده است این است که حاضران در این رشته می‌توانند در رشته‌های دیگر نیز حضور داشته باشند و این امکان تنها برای این رشته در نظر گرفته شده است.

میرزایی‌نسب اذعان کرد: در این آزمون مجموعاً 20 سوال تستی و سه سوال تشریحی در نظر گرفته شده است. همچنین با توجه به اینکه تا هشتم آبان‌ماه باید تمامی افراد راه یافته به مرحله کشوری را به دبیرخانه معرفی کنیم، تلاش خواهد شد تا نتایج این رشته نیز تا آن زمان مشخص شده باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری مرحله استانی این جشنواره در مهرماه اشاره و اظهار کرد: در هفته جاری هشت استان مرحله استانی خود را برگزار می‌کنند و غالب استان‌ها نیز طی هفته آینده مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان همچنین در مورد جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی نیز گفت: برگزاری این جشنواره در سال جاری جزء اولویت‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار دارد، اما با توجه به اینکه هنوز اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است، برگزاری آن در ابهام قرار دارد.

میرزایی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هنوز اعتبار برای برگزاری مدهامتان روستایی در نظر گرفته نشده است، اما بحث‌های آیین‌نامه‌ای و ... صورت گرفته و تنها مشکل اعتباری می‌تواند مانع از برگزاری این آزمون شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی شیراز قرار بود دیروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول مقابل هم قرار بگیرند، اما این بازی برگزار نشد. دلیل این موضوع هم ممانعت از ورود تیم‌ها به ورزشگاه غدیر اهواز عنوان شد که در نهایت لغو مسابقه را به دنبال داشت.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که طبق تقویم برگزاری مرحله یک‌هشتم مسابقات جام حذفی، استقلال ملاثانی باید روز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ میزبان سپاهان اصفهان باشد. در شرایط فعلی که ورزشگاه تختی اهواز مشکل نور و چمن دارد و امکان برگزاری مسابقه در استادیوم غدیر نیست، برگزاری این مسابقه جام حذفی هم در هاله‌ای از ابهام است.

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در پاسخ به سؤالی، ابهام در برگزاری مسابقه مذکور را تأیید کرد.

با این تفاسیر اگر استقلال ملاثانی قادر به برگزاری بازی و تأمین محل میزبانی نباشد، سپاهان در آستانه صعود بدون دردسر به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی قرار گرفته است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898288

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت
  • جشنواره نان در جیرفت