Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اینکه یکی از ویژگی های گوشی های هوشمند دوربین عکاسی آن است و بخشی از مخاطبین حساب ویژه ای روی آن باز میکنند، شرکت های سازنده این گوشی ها تلاش قابل توجهی در این حوزه انجام می دهند.در پایین ما به مقایسه دوربین آیفون 8 پلاس با گوشی های پرچمدار دیگر سازندگان بزرگ می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته ای که مشخص است این است که دوربین آیفون 8 پلاس بهترین دوربینی است که تا کنون بر روی آیفون قرار گرفته است اما سوالی که می خواهیم امروز به آن پاسخ دهیم این است که آیفون 8 پلاس در آزمون رقابت با بقیه پرچمداران سربلند بیرون می آید یا خیر.به همین دلیل ما تصاویری جمع آوری کردیم و بین این گوشی های هوشمند که احتمالا نامشان را شنیده اید،مقایسه ای خواهیم داشت.

تصویر اول:رزهای قرمز

این اولین تصویر است که در این مقایسه می گنجانیم. موقعیتی با نور زیاد که رنگ شدید در آن غالب است. همه دوربین ها در این عکس به خوبی کار می کنند اما در اینجا به آیفون نمره بالاتری می دهیم. آیفون رنگ رز را طبیعی‌تر نشان می دهد همچنین سایه های تاریک قرمز را حفظ می کند.

راجع به تصاویر دیگر گوشی‎ها نیز باید گفت گلکسی نوت 8 تصویر خوبی می دهد اما رنگ قرمز در قسمت صاف با آن چه در تصویر واقعی می‌بینیم تضاد رنگی (کانترست) کمتری دارد. مطلبی که راجع به جی 6 می‌توان گفت این است که سایه آن باید کمی سردتر (آبی تر) باشد. تصویر گرفته شده توسط اکسپریا بسیار دوست داشتنی با تضاد رنگی (کانترست) مناسب است.

تصویر دوم:تفریح پاییزی

دوربین سامسونگ تصاویر را بسیار دوست داشتنی می کند و معمولا نتایجی را که می خواهیم به ارمغان می آورد.گلکسی رنگ هایی به ما ارائه می دهد که واضح هستند هر چند خیلی دقیق همرنگ رنگ های واقعی نیستند. آیفون 8 پلاس در بحث رنگ به واقعیت نزدیک می شود اما نوت 8 در جزئیات و وضوح دست بالا را دارد.

صحنه سوم:نیم رخ

شرایط روشنایی این عکس موقعیت جذابی برای عکاسی فراهم کرده است. سنی توازن نوری خوبی داشته است. جزئیات در آسمان ابری هنوز وجود دارد همچنین سوژه در حالی که به روبرو نگاه می کند به وضوح قابل مشاهده است. عکس نوت 8 نیز بسیار خوشایند است.

آیفون و ال جی موفق به گرفتن هیچ کدام از بافت هایی که آسمان دارد نشدند اما هنوز کیفیت خوبی دارند البته سایه ها از سایه هایی که ما در زندگی معمولی می بینیم بسیار نزدیک تر است.

به طور دقیق نمی توان گفت کدام یک از این پرچمداران عکس بهتری می گیرد اما سامسونگ و آیفون می توانند ادعا کنند که از دو پرچمدار دیگر پیش هستند.

انتهای پیام/

رقابت آیفون 8 پلاس با پرچمداران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازی های آفلاین آیفون

امروزه آیفون ها به‌لطف سخت‌افزار قدرتمند خود می‌توانند تجربه بازی با کیفیت کنسول‌ها را ارائه دهند. بنابراین زمانی که در سفر هستید، دیگر نیازی به یک کنسول دستی نداشته و می‌توانید بهترین بازی های آفلاین را در آیفون خود نصب کرده و بازی کنید.

شما ساعت‌ها با این بازی ها سرگرم شده و دیگر نگران هزینه‌های اینترنت نخواهید بود. در این مطلب نیز با معرفی بهترین بازی های آفلاین آیفون شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را کرده و ساعت‌ها سرگرم شوید.

بهترین بازی های آفلاین برای گوشی های آیفون

به گزارش گجت نیوز، برخی از بازی های آفلاین هستند که علیرغم آفلاین بودنشان از کاربر می‌خواهند همچنان برای انجام بازی به اینترنت متصل بمانند. اما بازی های که در ادامه معرفی خواهیم کرد، جزو بازی های آفلاین خالص هستند و هیچ نیازی به اینترنت ندارند. حالا هم پس از معرفی بهترین بازی های سرگرم کننده اندروید، نوبت آن رسیده تا بهترین ها را نیز برای گوشی های آیفون معرفی کنیم.

GRAND THEFT AUTO: SAN ANDREAS؛ بهترین بازی در ژانر اکشن-ماجراجویی آفلاین برای گوشی های آیفون

سن آندریاس، پنجمین بازی اصلی از سری GTA (اتومبیل دزدی بزرگ-GRAND THEFT AUTO) به‌شمار می‌رود که شاید در مقایسه با نسخه‌های جدیدتر این بازی، از گرافیک بالایی برخوردار نباشد اما توانسته جایگاه خود را به خوبی حفظ کند. در این بازی شما در مقابل پلیس‌ها و باندهای خلاف‌کار قرار خواهید گرفت و با چالش‌های این بازی می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید.

در واقع زیبایی این بازی در آزادی آن نهفته که می‌توانید در یک ماموریت داستانی قرار بگیرید و یا به‌طور آزادانه در شهر بچرخید. ناگفته نماند که تمامی این کارها را بدون نیاز به مصرف یک مگابایت داده انجام خواهید داد.

Brothers IN ARMS 3 – بهترین بازی ژانر تیراندازی آفلاین برای آیفون

بازی برادران در اسلحه ۳ یک بازی تیراندازی سوم شخص است که داستان یک نجات هیجان‌انگیز در جنگ جهانی دوم را تجربه خواهید کرد. عملکرد فشرده در کنار سکانس‌های انفجاری و اکشن و همچنین قسمت‌های متنوع آن باعث شده تا برادران در اسلحه ۳ به بهترین بازی آفلاین در گوشی های آیفون تبدیل شود.

اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی با سکانس‌های اکشن شدید بدون نیاز به اینترنت هستید، حتما این بازی را از دست ندهید.

FLOW FREE؛ بهترین بازی آفلاین پازلی برای آیفون

اگر به دنبال یک بازی پازلی برای گوشی آیفون خود هستید تا ساعت‌ها سرگرم شوید، قطعا FLOW FREE می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. بازی FLOW FREE  با طراحی بسیار ساده اما در عین حال به‌شدت اعتیاد آور خود گیمر با هر سنی را مجذوب خود کند.

برای شروع بهتر است از سطح ساده شروع کرده و مرحله به مرحله به چالش‌های آن اضافه کنید. احساس موفقیت خالص زمانی است که یک پازل سخت را حل کرده‌اید اما این شروع کار است و وسوسه خواهید شد تا به مراحل بالاتر صعود کنید.

(KOTOR) STAR WARS: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC؛ بهترین بازی کلاسیک آفلاین برای آیفون

برای طرفداران بازی جنگ ستارگان، نسخه KOTOR (شوالیه‌های پادشاهی گذشته) یک مورد ضروری است. بازی KOTOR می‌تواند برای طرفداران ژانر ماجراجویی RPG نیز لذت‌بخش باشد.

این بازی در ابتدا برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس‌ها طراحی شده بود اما بعد از استقبال بی‌نظیر آن، برای گوشی‌ها نیز سازگار شد تا همه بتوانند از این بازی حماسی لذت ببرند. شما در این بازی به یک شوالیه تبدیل شده و با تلاش بیشتر خودتان، قابلیت‌های بیشتری دریافت کرده و قدرتمندتر خواهید شد.

MONUMENT VALLEY – یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین پازلی برای آیفون

در دنیای بازی های موبایلی آیفون، موارد بی‌شماری در ژانر پازلی را می‌توانید بیابید اما MONUMENT VALLEY یکی دیگر از بهترین ها است. جلوه‌های بصری خیره‌کننده به‌همراه چالش‌های شگفت‌انگیز باعث شده تا هر گیمری تنها با یک بار بازی مجذوب آن شده باشد.

حرکت در مسیرهای غیرممکن که مملو از توهمات نوری مختلف هستند باعث می‌شوند تا ذهن گیمر را منحرف کنند و این دنیای MONUMENT VALLEY است. شما در این بازی باید به‌دنبال مسیرهای تازه باشید تا بتوانید این پازل هوشمندانه را حل کنید.

OLD MAN’s JOURNEY – بهترین بازی آفلاین ژانر ماجراجویی برای گوشی های آیفون

در بازی سفر پیرمرد شما باید پیرمردی را در مناظر زیبایی راهنمایی کنید که این کا، بسیار آسانی است. استفاده از کنترلرهای لمسی باعث شده تا بازی سفر پیرمرد بسیار ساده و لذت‌بخش باشد. بازی سفر پیرمرد فقط حل پازل نیست؛ در واقع می‌توانید از اسرار داستان زندگی این پیرمرد که در تعاملاتش با محیط اطراف باز می‌شوند، کسب تجربه کنید.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۸ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • بهترین بازی های آفلاین آیفون
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار