Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین رضازاده دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت احزاب برای تطبیق دادن خود با قانون جدید، اظهار کرد: براساس قانون جدید نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی، آنان یک سال فرصت دارند تا خود را با این قانون تطبیق دهند.

وی ادامه داد: این تاریخ در 14 آذر ماه امسال به پایان می رسد، این موضوع را پیش از این به صورت مکتوب به اطلاع احزاب رسانده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر احزاب تا زمان باقی مانده، خود را با این قانون تطبیق ندهند، کمیسیون ماده 10 احزاب پروانه فعالیت آنها را تمدید نمی کند.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب اضافه کرد: اگر حزبی به هر دلیلی در این فرصت یک ساله نتوانسته است، خودش را با قانون جدید تطبیق دهد، دلایل خود را به کمیسیون ماده 10 احزاب اعلام کند تا ما بررسی های لازم را انجام دهیم، براساس آنچه در قانون پیش بینی شده است اگر دلایل پذیرفته شد، شش ماه دیگر به آن حزب فرصت داده می شود تا خود را با قانون جدید تطبیق دهد.

رضازاده همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود در هفته آتی خبر داد.

انتهای پیام/

قانون جدید فعالیت احزاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ماده ۲۵ قانون اصلاح قانون معادن، دارای کاستی‌هایی است که مانعی برای احیا و باسازی مناطق آسیب دیده از معدنکاری شده است.
محتشمی پور افزود: پیشنهاد‌ها و نظریات خود را به منظور اصلاح این ماده‌ی قانونی به مجلس داده ایم.

الهام رستم نیا گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد