Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - طي چند روز اخير ضد انقلاب خارج نشين و برخي اذناب و عوامل آن‌ها در داخل موج جديد و همه جانبه‌اي از حمله به مسئولان عالي قوه قضائيه را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، طي چند روز اخير ضد انقلاب خارج نشين و برخي اذناب و عوامل آن‌ها در داخل، موج جديد و همه جانبه‌اي از حمله به مسئولان عالي قوه قضائيه را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يک کانال به اصطلاح خبري ضد انقلاب، طلايه دار حمله به قوه قضائيه شده است و ساير عوامل اين پروپاگانداي رسانه‌اي هر يک با توجه به تعريف نقش‌شان مشغول ايفاي نقش در پازل سرويس‌هاي جاسوسي و اطلاعاتي غربي و عبري هستند.
در جديدترين اقدام صورت گرفته از سوي ضد انقلاب خارج نشين، صبح ديروز کانال وابسته به لابي‌هاي قدرت و ثروت موساد، ميت و آل سعود، صدايي مغشوش و بدون شناسنامه را روي کانال خروجي خود فرستاد و ادعايي بي سند را در فضاي مجازي پراکند. بنابراين گزارش؛ البته حتما انتشار يک فايل جعلي در رسانه‌اي که به نام جاعل نيوز شهره شده است ارزش پرداختن ندارد، ولي نکته قابل تاملي که بيش از پيش در اين بين روشن شده است ارتباط غيرقابل انکار آن با گروهک‌هاي تروريستي پس از انتشار اين فايل صوتي است.
يک جستجوي ساده در فضاي مجازي نشان مي‌دهد آمدنيوز در ادامه پروژه تخريب قوه قضائيه از روي دست عناصر يک گروهک تروريستي سلطنت طلب منبع دست دومي از ادعاي عده‌اي در گل مانده سلطنت طلب بوده است؛ يعني خط و محتوا را از انجا گرفته است.
قضيه از اين قرار است که گروهک تروريستي انجمن پادشاهي يا همان تندر، چهار روز پيش با انتشار صوتي 10 ثانيه‌اي مدعي ثبت و ضبط اين مکالمه مي‌شود.
تروريست‌هاي سلطنت طلب با انتشار اين صوت در تاريخ 14 مهر ماه 1396 مرز‌هاي جعل و توهم را کيلومتر‌ها جابجا کرده و مدعي در اختيار داشتن يک صوت مهم شدند. کانال امدنيوز، اما در اين مهم براي اينکه از قافله همکيشان خود عقب نماند صبح ديروز يکبار ديگر اين صوت را بدون آوردن نقل از تروريست‌هاي سلطنت طلب روي خروجي خود قرار داد تا پشت پرده کانال سعودي آمدنيوز و مرتبطان آن بيش از پيش نمايان و آشکار شود.
کانال همکار آمدنيوز در پروژه تخريب مسئولان عالي قضايي که با اسم راديو تندر در فضاي مجازي در حال فعاليت است متعلق به تروريست‌هايي با سوابق مشخص زير است.
گروهک تروريستي انجمن پادشاهي (تندر) که تحت حمايت دولت آمريکا، اقدامات گسترده‌اي جهت ترور و کشتار مردم مسلمان ايران انجام داده است از جمله در اوج عملکرد خود در سال 1388 مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:
1- اقدام تخريبي در حرم امام خميني (ره)
2- تلاش براي عمليات تروريستي شيميايي و ميکروبي در نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران
3- عمليات تروريستي در کنسولگري روسيه در رشت
4- تلاش جهت انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه
5- تلاش جهت بمب‌گذاري در حرم حضرت معصومه (س) و مجلس شوراي اسلامي
6- انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند
7- بمب‌گذاري در حسينيه رهپويان وصال در شيراز در سال 1387
و برخي اقدامات ديگر در ارتباط مستقيم با موساد و تحت هدايت و آموزش آنان را در کارنامه خود دارد.
فعاليت‌هاي ناشيانه و ناکارآمد آن روز‌هاي گروه تروريستي تندر، نشان از اضمحلال گسترده و عدم وجود ايده در عوامل ضد انقلاب مي‌داد که اين خود بيانگر قدرت جمهوري اسلامي و بازتاب حضور گسترده مردم در عرصه‌هاي مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ارکان آن مي‌باشد.
گردانندگان متوهم و جاعل کانال آمدنيوز با دستور کار مشخص و برادر خواندگي کانال همراستاي خود در تي وي، بد نيست به اين سئوال‌ها پاسخ دهند که نقش و ارتباط آن‌ها با تروريست‌هاي سلطنت طلب با اسم و نام مشخص تندر چيست؟ رابط بين آمدنيوز و انجمن تروريستي پادشاهي چه کسي است؟ جلسات هماهنگي اين دو گروه همراستا در کجا و با چه دستور کاري تشکيل مي‌شود؟
زنجيره همکاري کثيف گروهک تروريستي تندر، آمد نيوز، سحام نيوز، درتي وي، امروز بيش از پيش در قالب يک شبکه ضد ايراني عيان شده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد

 مجتبی صارمی گفت: در این راستا سرویس اینترنت پرسرعت به حدود هفت هزار و ۵۰۰ مشترک این شهر بر این بستر ارائه می‌شود.

وی امکان توسعه شبکه همراه به نسل‌های بالاتر و ایجاد زیر ساخت لازم جهت اجرای پروژه‌های شهر هوشمند را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: حداکثر سرعت اینترنت پرسرعت ADSL ۱۶ مگابیت بر ثانیه بود که با این سرویس هم اکنون امکان ارائه اینترنت پرسرعت تا حداکثر یک هزار مگابیت بر ثانیه در شهر پلدختر وجود خواهد داشت.

مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار داشت: ۹۵ درصد پروژه شامل عملیات داکت گذاری و شوتینگ فیبر تاکنون به اتمام رسیده است و به زودی امکان واگذاری وجود خواهد داشت.

صارمی ادامه داد: دسترسی حدود ۳۰۰ هزار خانوار شهری استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به این بستر ارتباطی پر سرعت باید فراهم شود که عملیات اجرایی طرح در ۶ شهر شامل خرم آباد، دورود، ازنا، الیگودرز، الشتر و پلدختر آغاز شده و عملیات حفاری در دورود و پلدختر به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت دار وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری است که در این راستا پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکار‌ها از سال گذشته برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش آغاز شد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها به منظور توسعه زیر ساخت‌ها و توازن در شبکه ثابت و همراه، با هدف پوشش ۸۰ درصدی مشترکان خانگی شهری با حداقل سرعت ۲۵ مگابیت بر ثانیه در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان