Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@01:30:15 GMT

قاتل: دستور گرفتم مستاجرمان را بکشم !

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۱۸۱۶

رویداد۲۴-کفاش جوان که به اتهام قتل دستگیرشده است دربازجویی گفت: «می‌خواستم مستأجرمان را از مغازه بیرون کنم که با هم درگیر شدیم. من فکر می‌کردم او آدم بدی است و کسی هم در ذهنم دائم به من دستور می‌داد که برو او را بکش. به همین خاطر چاقوی آشپزخانه را برداشتم و او را کشتم...» دراین جنایت که چند روزقبل در مغازه لباس فروشی واقع در کرج رخ داد مرد بیمار، مستأجر 40 ساله پدرش را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون 42 ساله، پس ازدستگیری به کارآگاهان جنایی استان البرز گفت: رستم مغازه پدرم را اجاره کرده بود و در آنجا لباسشویی هم می‌کرد. روز حادثه یک نیروی درونی به من دستور می داد که او را بکشم. به همین خاطر ازخواب که بیدار شدم به آشپزخانه رفتم وچاقوی بزرگی را برداشتم. بعد هم به طرف مغازه رستم رفتم و پس از درگیری با چند ضربه چاقو او را به قتل رساندم و از ترس پا به فرار گذاشتم.

چند کلاس درس خوانده‌ای؟دیپلمه هستم
سابقه کیفری داری؟نه ندارم
متأهل هستی؟بله اما چند ماهی است که می‌خواهم از همسرم جدا شوم. 2 دختر هم داریم.
چرا قصد جدایی داری؟علتش را نمی‌دانم...
چرا دست به جنایت زدی؟نمی‌دانم تحت تأثیر توهم بودم و کسی در مغزم فرمان می‌داد که این کار را انجام دهم.
اعتیاد به موادمخدر داری؟نه هرگز.
پشیمانی؟نمی دانم.!
سرهنگ صفائی، رئیس پلیس اداره آگاهی استان البرز نیزدراین باره گفت: پس ازدستگیری متهم و طی بازجویی‌ها متوجه شدیم او زمان ارتکاب قتل سلامت کامل روانی نداشته است.
به همین خاطربا دستوربازپرس پرونده، متهم به پزشکی قانونی انتقال یافت. پس ازبررسی‌های دقیق کارشناسی مشخص شد او پیشتر هم بـــــــــــه خاطر روان پریشی در بیمارستان بستری بوده است.ضمن اینکه به نظر می‌رسد با توجه به مدارک واسناد موجود، در زمان وقوع قتل نیز قدرت تشخیص وتفکر نداشته است.به همین خاطر با توجه به شرایط روانی‌اش به بیمارستان منتقل شده تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.
«حسن علایی ثمرین»، بازپرس شعبه 13 دادسرای کرج هم گفت: هم‌اکنون در مرحله مقدماتی رسیدگی به این پرونده جنایی هستیم و قرار بازداشت متهم صادر شده است.ضمن اینکه او تحت درمان است تا پس ازبررسی‌های نهایی درباره‌اش تصمیم گرفته شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • واسه نونه... واسه نونه!