Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا الله بداشتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 135میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان اجرای این طرح ها پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سطح استان یک هزار و 108نفر در این عرصه با همکاری جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای آموزش های لازم را فرا گرفته اند و گواهی تخصصی به آنها اعطا شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الله بداشتی اظهار کرد: داربستی کردن 174 هکتار از باغ های انگور استان در راستای افزایش تولید، راه اندازی و توسعه 311 واحد پرورش دام سبک و سنگین ، احداث و توسعه 23 حوضچه پرورش ماهی، راه اندازی و توسعه 44 واحد پرورش قارچ خوراکی، ایجاد سه هزار و 470 کلنی پرورش زنبور عسل و احداث و توسعه 9 واحد گلخانه ای در سطح استان از جمله طرح های یاد شده است.
الله بداشتی یادآور شد: مهم ترین فعالیت سازمان بسیج سازندگی در زمینه های اقتصاد مقاومتی، اجرای پروژه های محرومیت زدایی و طرح هجرت است.
وی افزود: این طرح ها با اولویت غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم و شناسایی زمینه های اشتغال و به دنبال آن ایجاد فرصت های شغلی اجرایی شده است.
الله بداشتی ادامه داد: در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری این سازمان فعالیت های مهمی را در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده که از جمله آن فعالیت های مربوط به حوزه تولید است.
به گفته وی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در سال جاری در عرصه های پرورش ماهی، داربستی کردن باغ انگور، پرورش قارچ خوراکی، پرورش ماکیان، مرغ بومی، دام، زنبور عسل، شتر مرغ، صنایع دستی، گشت علوفه هیدروپولیک، محصولات گلخانه ای، تولید کود ورمی کمپوست، کشت عفران فعالیت داشته است.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: یکی از موضوعات محرومیت‌زدایی، آب است که تحت قرارگاه امام حسن مجتبی در کشور مشغول به فعالیت است و سه شهرستان سمیرم، نایین و فریدونشهر درگیر مسئله آب هستند که بسیج سازندگی به هر سه شهرستان وارد شد که آب را تصفیه کرده و به دست مردم رسانده است.

سرهنگ حسن عجمی افزود: در نایین تا کنون ۴۰ روستا از آب شرب سالم با کمک بسیج سازندگی برخوردار شدند.

او با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در مسکن محرومان گفت: گروه‌های جهادی در سطح استان خانه‌های محرومین را شناسایی کرده و آن چه در توان دارند برای اتمام مسکن محرومین به کار می‌گیرند.

سرهنگ عجمی با اشاره به بهسازی کانال آب، ساخت استخر و ذخیره آب، آبیاری کشاورزی برای کمک به کشاورزان، عنوان کرد: یک طرحی بسیج سازندگی با حمایت‌های حوزه‌های دانش‌آموزی و دارای کل دانش‌آموزی در استان با عنوان طرح شهید عجمیان را آغاز کردند که به ۵۵۰ مدرسه کمک‌هایی برای آماده‌سازی انجام شد.


رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان عنوان کرد: ۴ هزار و ۴۰۰ تن قیر وارد استان برای اسفالت جاده بین مزارع و بین روستا‌ها شد؛ یکی از این راه‌های بین مزارع؛ منطقه پرزان بود که خودرو وارد این مزارع برای جمع‌آوری محصول نمی‌شد، اما هم اکنون با اسفالت شدن این مسیر، این مزارع مشغول به فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه