Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک ملي ايران گفت: شهدا ثابت کردند که «يک شبه ره صد ساله را پيمودن» افسانه نيست.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد رضا حسين زاده که در منزل شهيد مدافع حرم محمد رضا سنجراني در مشهد مقدس حضور يافته بود، افزود: همه تلاش انسان در طول تاريخ، رسيدن به کمال مطلوب بوده و شهدا اين اقدام را با سرعت و اطمينان تمام انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اين که بانک ملي ايران در طول تاريخ 89 ساله خود شاهد رشادت ها و از جان گذشتگي هاي زيادي بوده است، گفت: اين بانک همپاي ايران اسلامي، شهداي زيادي به جامعه تقديم کرده و خون آنها، درستي راه نظام مقدسمان را تضمين کرده است.
حسين زاده در ادامه به خدمت صادقانه شهيد سنجراني در بانک ملي ايران اشاره کرد و ادامه داد: خدمت رساني به مردم، به نوعي مجاهدت در راه خداست و خدمت در بانک ملي ايران که از مردم و متعلق به مردم است نيز از اين قاعده مستثنا نيست، اما شهادت در راه ائمه و اهل بيت (ع)، توفيقي نيست که نصيب هر کسي شود.
وي تاکيد کرد: قطعا کساني که در راه دفاع از حرم اهل بيت (ع) به شهادت رسيده اند، در دامن خانواده هايي مومن و خداجو پرورش يافته اند و همه اعضاي خانواده در اجر اين شهادت شريکند.
حسين زاده با تبريک و تسليت شهادت شهيد سنجراني به خانواده ايشان، از آنها خواست براي توفيق بانک ملي ايران در راستاي خدمت رساني بيشتر به ايران اسلامي دعا کنند.
مديرعامل بانک ملي ايران در اين ديدار، ضمن تفقد از فرزندان شهيد سنجراني، بر ارائه هر گونه خدمات به خانواده اين شهيد بزرگوار از سوي بانک تاکيد کرد.
اعضاي خانواده شهيد سنجراني نيز در اين ديدار، با ذکر خاطراتي از آن شهيد بزرگوار، تاکيد کردند که وي هرگز از خدمت به مردم دريغ نداشت، خود را وقف اهل بيت (ع) کرده بود و همواره آرزوي شهادت داشت.
شهيد محمد رضا سنجراني کارمند بانک ملي ايران بود که روز اول مهرماه سال جاري جهت دفاع از حريم اهل بيت (ع) در درگيري با تروريستي‌هاي تکفيري در سوريه به شهادت رسيد.
اين شهيد بزرگوار، متولد سال 1356 بود که در سال 1379 به استخدام بانک ملي ايران درآمد. وي که تحصيلکرده رشته روابط عمومي و امور رسانه بود، کار خود را به عنوان متصدي امور بانکي آغاز کرد، اما آخرين سمت سازمانيش رياست دايره درجه 2رسيدگي اسناد اداره امور شعب استان خراسان رضوي بود. از اين شهيد گرانقدر دو فرزند پسر به يادگار مانده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با استقبال جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد ، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی که به تازگی شناسایی شداند، از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز وارد استان شدند. 

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت:شهید عشیری لیوسی و شهید پور عزیز پور محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرهنگ پاسدار نعمتی افزود:پیکر مطهر این شهیدان والامقام پس از ۴۰ سال شناسایی شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • ۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان