Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد‌رضا پور‌ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نحوه توزیع سود سهام عدالت بین سهامداران، اظهار داشت: پرداخت سود سهام عدالت موجب از بین رفتن و اتلاف منابع کشور شده است.

وی با بیان اینکه در مورد توزیع سود سهام عدالت نامه‌ای به رئیس‌جمهور ارسال کرده‌ایم که جلوی این کار را بگیرد، افزود: توزیع ماهیانه 3 تا 9 هزار تومان بین 50 میلیون نفر که این پول معادل خرید چند نان سنگک است، خیری برای مردم ندارد؛ با این اقدام سالانه 4 هزار میلیارد تومان از منابع کشور به اسم توزیع سود سهام عدالت هدر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پیشنهاد ما این است که سود سهام عدالت در شرکت‌ها بماند و بر قیمت سهم افزوده شود، گفت: بهتر است قیمت این سودها تا هر زمانی که قرار شد سهام عدالت واگذار شود، افزایش یابد، یعنی اینکه سهامداران انتفاع سود را بر روی قیمت سهام بگیرند.

پورابراهیمی اضافه کرد: 4 هزار میلیارد تومان با ضریب 4 می‌شود 16 هزار میلیارد تومان که با این پول شرکت‌ها می‌توانند طرح‌های سرمایه‌گذاری خود را اجرا کرده و برای اشتغال ایجاد کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت در یک نظرسنجی از مردم سؤال کند که بین ایجاد اشتغال برای جوانان و یا اینکه ماهی 3 هزار تومان به یک جوان پرداخت کند، کدام مهمتر است؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا درباره شائبه توزیع بی ضابطه بُن کتاب در دوره  قبلی نمایشگاه گفت: سیستم توزیع بن کتاب اینطور است که یک مجموعه برای مخاطبان یا کارکنانش مبلغی را درنظر میگیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حداکثر تا بیست درصد از آن مبلغ را اضافه میکند.

وی افزود: مثلاً اگر یک نهاد مبلغ یک میلیارد تومان بن کتاب بخرد، وزارت فرهنگ و اراشد اسلامی هم دویست میلیون تومان به آن اضافه میکند. وی در این باره افزود: این بُن با هدف افزایش سرانه کتابخوانی و خرید کتاب به سازمان‌ها و نهادها اعطا شده است.

احمدوند اظهار داشت: بنابراین تحت عنوان «بُن رایگان» چیزی به نهادها اعطا نشده است، به برگزار کنندگان مبالغ ناچیزی تعلق گرفته که برای تشکر و دیگر فعالیت‌هایشان اما این مبلغ با مبالغی که مطرح می‌شود خیلی فاصله دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان