Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در اردوی تیم فوتبال نوجوانان در هند، در آستانه دیدار با آلمان با اعضای تیم ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزازی میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج صبح امروز (دوشنبه) و در آستانه دیدار تیم فوتبال نوجوانان ایران و آلمان در جام جهانی 2017 - هند، در اردوی تیم کشورمان در هتل الحیات گوآ حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به اعضای تیم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع نوجوانان شایسته ایرانی هستم. حضور شما در جام جهانی، که میدان بزرگ نمایش شایستگی بهترین هاست؛ اتفاق مبارک و خوبی است. توجه و سیاست‌گذاری فدراسیون فوتبال در این مدت بر این استوار بوده که امروز با افتخار شاهد حضور ۵ تیم ملی کشورمان در میدان‌های جهانی مختلف هستیم و این موضوع منحصر به فرد در سطح جهانی، قابل بررسی و تحلیل در ابعاد مختلف است.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من بازی ایران مقابل گینه را دیدم. برای این پیروزی در گام نخست جام جهانی به شما خدا قوت می‌گویم. یقینا تا همین جا هم نشان داده‌اید فرزندان باغیرت، متعصب و دلاور کشورتان هستید و از این موضوع از شما سپاسگزاریم. امیدوارم در ادامه مسابقات هم شاهد بروز و ظهور توانمندی‌هایتان باشیم.

تاج افزود: به طور حتم دعای خیر ۸۰ میلیون ایرانی در کنار شماست و مردم عزیزمان هم نفس با شما به انتظار تماشای تداوم موفقیت‌هایتان هستند.

پیش از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان، سرمربی تیم ایران ضمن تقدیر از حضور وی در هند تاکید کرد: باعث افتخار است که رئیس فدراسیون به رغم فشردگی برنامه‌های جاری، در کنار ما در هند حضور دارند و این موضوع به طور حتم باعث انگیزه صدچندان اعضای تیم فوتبال نوجوانان در ادامه رقابت‌های جام جهانی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته