Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه دیدار با اعضای فراکسیون مستقلین مجلس ‏شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس سال گذشته در جریان تصویب برنامه ششم و بودجه سال 96 به وزارت ورزش و جوانان ‏کمک خوبی کرد و اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان مجلس هم در فرایند رأی اعتماد به اعضای دولت دوازدهم حمایت چشمگیری ‏داشتند‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان این نکته که حدود دوازده تن از اعضای هیات دولت، بالای 220 رأی اعتماد از اعضای مجلس شورای ‏اسلامی دریافت کردند را نشان دهنده دید مثبت و ذهنیت خوب اعضای مجلس برای ارتباط با دولت دانست‎.‎

وی خاطرنشان کرد: از این رو درصدد هستیم که در آغاز کارمان، جدای از نشست های هفتگی که با نمایندگان مختلف مجلس ‏شورای اسلامی داریم و مباحثی که در کمیته های مختلف مطرح می شود، بتوانیم نشست هایی با فراکسیون های مختلف مجلس ‏شورای اسلامی نیز داشته باشیم‎.‎

دکتر سلطانی فر دستاوردهای این نشست های فراکسیونی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این جلسه دیدگاه ها، مسائل، ‏مشکلات و انتقادات نمایندگان مجلس مطرح شد که به آن ها پاسخ دادیم و هم نیاز ها و خواسته هایی که فکر می کنیم برای هرچه ‏بهتر انجام دادن وظایف و مسئولیت های قانونی مان لازیم داریم را به نمایندگان منتقل کردیم. این موارد ثبت و ضبط و در ‏فرآیندی پیگیری خواهند شد‎.‎

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که تعامل دولت با مجلس همواره باعث سازندگی و رفع مشکلات می شود، اظهار ‏کرد: باورمان این است که ارتباط با مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای فراکسیون های مختلف می تواند گره ‏گشای کار مردم باشد و مشکلات ما در تصویب قوانین به خصوص قانون بودجه لحاظ شود، ورزش قهرمانی و همگانی را ‏توسعه دهد و در آخر مشکلات و مسائل ورزش و جوانان را مرتفع سازد‎.‎

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است