Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری مالی وزارت علوم با اشاره به جلسه سرپرست وزارت علوم با معاون اول رئیس جمهور گفت: در این جلسه در خصوص افزایش بودجه حقوق اعضای هیات علمی رایزنی خواهد شد.

حسین عسکریان ابیانه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بودجه لازم برای افزایش حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها گفت: سرپرست وزارت علوم در این خصوص با رییس سازمان برنامه جلسه ای داشته و با معاون اول رئیس جمهور هم قرار است جلسه ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درحال حاضر همترازی حقوق اعضای هیات علمی وزارتین علوم و بهداشت در قبال کار بیشتر مطرح است که اگر اعتبارش تصویب شود برای اعضای هیات علمی وزارت علوم هم افزایشی در بر خواهد داشت.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: اکنون در حال رایزنی با سازمان برنامه هستیم و برای اینکه حقوق اعضای هیات علمی را یکسان کنیم، نیاز داریم در جذب فوق العاده، افزایش داشته باشیم، با توجه به اینکه دولت اکنون پولی ندارد باید هماهنگی لازم را با دولت داشته باشیم تا زمانی که امکان پذیر شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی