Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال ایران قبل از دیدار حساس مقابل آلمان، در جمع نوجوانان فوتبالیست ایران در هند گفت: توجه و سیاست گذاری این فدراسیون تلاش برای حضور تیم های مختلف ملی در میدان رقابت های جهانی است که امروز با افتخار شاهد حضور پنج تیم ملی در عرصه بین المللی هستیم.

هفدهمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال زیر 17سال از 14مهر ماه و با حضور 24 تیم در دهلی نو آغاز شده است که تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود ،15مهر ماه تیم گینه را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و با تفاضل گل بهتر نسبت به آلمان صدرنشین گروه خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال،مهدی تاج نیز که قبل از دومین دیدار تیم نوجوانان ایران برابر نوجوانان آلمان خود را به هند و محل اردوی تیم رسانده است، افزود: این حضور در جام جهانی که میدان بزرگ نمایش شایستگی بهترین هاست، رخداد مهم و مبارکی محسوب می شود .
تاج افزود: توجه و سیاست گذاری فدراسیون فوتبال در این مدت بر همین مبنا استوار بوده که امروز با افتخار حضور پنج تیم ملی ایران در عرصه های رقابتی جهانی را شاهد هستیم و این موضوع منحصربه فرد در سطح جهانی، قابل بررسی و تحلیل در ابعاد مختلف است.
رییس فدراسیون فوتبال به پیروزی دیدار نخست تیم ایران برابر گینه اشاره کرد و افزود: شما نشان داده اید فرزندان باغیرت،متعصب و دلاور کشورتان هستید و امیدوارم در ادامه مسابقات نیز ارائه بهترین نمایش ها در میدان رقابت های مختلف باشیم.
عباس چمنیان،سرمربی تیم ایران نیز حضور رئیس فدارسیون فوتبال را در کنار تیم باعث انگیزه بیشتر بازیکنان در ادامه رقابت های جام جهانی دانست.
ایران که در گروه سوم با تیم های آلمان، کاستاریکا و گینه هم گروه است، امروز- سه شنبه - در دومین دیدار خود در شهر ساحلی گوا در جنوب هند به مصاف نوجوانان آلمان می رود. نوجوانان ایران جمعه هفته جاری در سومین دیدار خود برابر کاستاریکا به میدان می روند.
پیش از این، نوجوانان ایران در همین شهر به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافته بودند و تجربه کافی برای بازی در این شهر را دارند.
این رقابت ها نخستین بار در سال 1985 در چین برگزار شده بود که نیجریه نخستین کشوری است که عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250** 1701
خبرنگار: سفید زاده* انتشار: حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

 کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.
پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با نتیجه 4 بر یک تایلند را از پیش رو بردارند.

در پی این قهرمانی وزیر ورزش که در سالن بانکوک آره‌نا حضور داشت و نمایش تیم ملی را در تایلند تماشا کرد، متنی به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به‌‎وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقه‌مندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش‌دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به‌وجود آید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر ورزش تماشاگر ویژه دربی ۱۰۳ شد تاکید وزیر ورزش بر اصلاح آیین نامه شورای برون مرزی

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد