Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور ابراهیم حسینی رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان جلسه هماهنگی کنگره در دهگلان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، با حضور رئیس ستاد کنگره بزرگداشت 5400 شهید کردستان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای آمادگی وبهتر برگزارشدن این کنگره در شهرستان دهگلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!







در این جلسه ابراهیم حسینی رئیس رئیس ستاد کنگره بزرگداشت 5400 شهید استان کردستان با اشاره به ایام حزن واندوه محرم گفت: یکی از پیامهای مکتب امام حسین (ع) و عاشورا جوانمردی و فداکاری و رعایت حق الناس بوده است.


وی با اشاره به تهدیدات دشمن در موضوعات مختلف گفنت: امروز ایران اسلامی با یک هجمه بزرگ استکبار جهانی مواجه است که اولین محور تهدید دشمن بخاطر وجود امنیت در کشور ماست و حضور آنان در منطقه برای ازبین بردن امنیت ماست.


وی در ادامه گفت: دومین محور تهدید دشمن بخاطر علم و دانش در کشور است زیرا کشورهای که از نظر علم و دانش در ترقی باشند سلطان جهانند و وقتی دشمن می بیند ایران اسلامی در رتبه بالایی علمی قرار گرفته می خواهند آن را محدود کنند واز این نظر کشورمان را وابسته خود نمایند.


حسینی گفت: زمانی که دشمن نتوانستند از این طریق به اهداف شو م خود دست یابند با توجه به نقاظ ضعف اقتصادی به تحریم اقتصادی روی آورند که راه نجات از آن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشورمان بود.


وی با اشاره به تهدیدات خارجی دشمن گفت: دشمنان اسلام برای به سیطره درآوردن کشورهای اسلامی وغارت منابع وامواشان با راه اندازی جنگهای نیابتی وکوچک سازی دولتهای اسلامی با استفاده از ظرفیت جهان اسلام در جنگها به شدت فعالیت می کنند تا جهان اسلام را نا امن جلوه دهند.







حسینی درادامه با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان و یادوراهای شهدا دراستان و کشور گفت: یکی از کارهای فرهنگی که می تواند دسیسه های دشمنان اسلام وانقلاب اسلامی را درمنطقه خنثی نماید برگزاری همین کنگرهای و یاد وارهای شهداست.


وی افزود: جایگاه رفیع شهید و شهادت و مکتب وسیع ونجات بخش آنان برنده ترین سلاح در برابر سلاحهای استعمار واستکبارجهانی است.


وی درادامه گفت: این کنگره شهدا هر سال در یکی از استانها وشهرستانهای کشور برگزار می شود ودر سال 97 این کنگره در کردستان نیز برگزارخواهد شد.


حسینی گفت: شهرستان دهگلان از تعداد 5483 شهید والا مقام کردستان 99 شهید گرانقدر به خود اختصاص داده است که باید این شهدای گرانقدر شهرستان دهگلان به جهان شناسانده شوند.


وی درادامه از ظرفیت جامعه روحانیت برای شناسایی بیتشر سیره وروش شهدا وفدکاری آنان تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه وجماعات در نمازهای یومیه وجمعه می توانند شهدا را بهتر به نسل جوان و آیندگان و جهانیان معرفی کنند.


حسینی گفت: برای برگزاری این کنگره عظیم که در سال 97 در شهرستان سنندج برگزار در کل شهرستانهای استان جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی صورت گرفته در مرکز استان 28 کمیته و در شهرستانها 24 کمیته موظف هستند برنامه های پیشنهادی جلسات برگزارشده خود را جهت هر چه بهتربرگزار شدن این کنگره انجام دهند.




انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت و از استان رفتنی شد.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سید محمود حسینی پور را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی‌پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

سیدمحمود حسینی‌پور از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت.  شنیده‌ها حاکیست به زودی استاندار جدید مازندران از طرف هیات دولت معرفی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد